nerd-light Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei Alle sammen. Jeg har et svært problem, Vi har fått en access oppgave som jeg ikke skjønner stort av :?:, oppgave teksten finner du her : http://hjem.sol.no/datanerd/oppgave.htm I den anledning trenger jeg noen tips fra dere, om hvordan man løser den på best mulig måte, det jeg sliter mest med er å lage en søkeside i sql, hvor man må kunne søke på det meste. Planen er også å linke den opp til Internett, slik at man kan gjøre det meste på nettet, som å søker og legge inn poster, men det ligger langt utenfor min kompetanse så det tviler jeg sterkt på om blir noe av :smile: Mvh nerd-light _________________ "-- " P3 800 Mhz, 512 Mb ram, 45 Gb HD ASUS CUSL2-C "Black Pearl", Geforce 2 Gts, 17" Eizo, Live player lydkort, <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: nerd-light på 2002-03-18 14:49 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: nerd-light på 2002-03-18 19:04 ] Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Du er vel ikke et patetisk, klynkende, lat og dumt lite barn vel? ...klarer du aa aapne broedboksen selv hjemme, eller gaar du og sulter til middagen blir satt foran deg? Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Lol... Det var vel litt drøyt å sprørre oss om vi kunne gjøre oppgaven FOR deg. Og hvis du lærer best av eksempler kan du se på noen før du spør oss?!?.. Men send meg 1000 spenn i posten så skal jeg gjøre den for deg. [ Denne Melding var redigert av: SuperFly på 2002-03-18 15:53 ] Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Ok nå har laget en zip-fil av den databasen jeg har laget så langt og lagt en link til filen fra oppgave siden, så hvis noen kunne hjelpe meg videre med den hadde vært fint. Men men, vi lever jo i en kynisk kalde verden så. Mvh nerd-light Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Noen bedre hehe :smile: ok skjønnner at jeg har formulert meg litt feil, men når man står og stanger hodet i veggen får man hodepine Lenke til kommentar
christt Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Et godt ER-diagram er nøkkelen til suksess! PowerPoint funker greit til å lage ER-diagrammer... Lag et ER-diagram, legg det ut på nett så kan kanskje noen av "oss" se på det. Det sparer også "oss" for mye tid... Uansett; databaser er en modningsgreie akkurat som matte. (Dagens moralpreken :smile: ) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Passer bedre under programmering. Lenke til kommentar
christt Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 nerd-light: har sendt deg mail med litt tips... (den mailadressen du har registrert på brukeren din her på hardware.no) Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Denne oppgaven er slettes ikke vanskelig Men man må bruke innsiden av hodet For du skal lære noe så bør du gjøre den selv Slett ikke vanskelig da serru Jeg har 10 Vektall i Databaser (HIÅ og NTNU) Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Hmmm. har forandret litt på den opprinnelige teksten, så den ikke er så misvisende lenger. Nå uttrykker den bedre hva jeg spørte etter :smile: hei og hopp, ha en fin mandagskveld mvh Nerd-light Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå