Obi-Wan Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Min IBM Deskstar 45GB tok kvelden her for et par uker siden, leverte den inn på komplett hvor de skulle feilsjekke den og eventuelt avgjøre om de kunne reparere den (yeah right). Så gikk no det en ca 2 uker ++ før de var ferdig da og avgjorde at jeg skulle få ny, kom inn og skulle hente den nye, men da var de tom for 45gb HDD så jeg fikke en IBM Deskstar 60GB (joho!). Men da jeg kom hjem plugget den i og begynte å innstalere windows syntes jeg den bråkte noe forferdelig, 45'en hadde bråkt den og men ikke på langt nær så mye, det var liksom en sånn drrr lyd vært sekund, når den idler er den jo stille, men bare jeg åpner start menyen begynner den, scroller jeg på en internett side begynner den. Etter en unødvendig lang forklaring er spørsmålet ganske enkelt, skal den bråke så mye? Er utrolig kjipt, er sånn drrr lyd kontinuerlig, med et sekunds mellomrom... ?!? _________________ AOpen HQ08, casemod ABIT KR7A-133R AMD XP1800+@får se med tiden IBM ATA-100 60GB Maxtor ATA-133 80GB 512 MB 2100 DDR Plextor 24x/10x/40x LG DVD 16x/48x Creative Soundblaster Audigy Platinum Ex men funker d? -nope [ Denne Melding var redigert av: Obi-Wan på 2002-03-18 14:08 ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg har ikke lagt merke til dette hos folk med samme disk. En jevn "vanlig" støy er det jeg har merket meg er vanlig... Lenke til kommentar
HAG Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Min IBM gikk på ettårsdagen i jula.. hadde samme kabinett som deg før, ga det bort med innmat til jul. Var nødt til å "låne tilbake" 3GB disken fra jula og satt inn en WD400BB og ble møtt av ei "kvern". Den orginale harddiskholderen var gått opp i ei nagling -satt inn ei skrue til ingen nytte. Skaffa en Cooldrive HD kjøler modifiserte til 5V på vifta og flytta opp i 5,25" plass -"kverna" forsvant. Dette sier litt om kvaliteten på den orginale harddiskholderen i dette kabinettet.. Når min IBM røyk, ordna PSData det slik at eg fikk en WD600BB i bytte, ingen ny IBM hos meg? HW. "testa" 60 GB deskstar 60GXP, fikk ikkje nett skryt for lyden, eller temperaturen, kan ordnes litt med IBM Tool der lyden (kapasiteten/hastigheten) kan justeres ned. Lenke til kommentar
normal Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 LOL komplott.no og IBM... skandalekombo LOL Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Den disken bråker når den jobber ja... Men WDC 40Gb 7200rpm er deilig den, lager sånn behagelig støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå