Gå til innhold

ski jumping 2004

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Kjøpte ski jumping 2004 for noen dager siden(ikke Rtl). Har trent opp hopperen min til 100 i alle skills (max). Vinner alle renn der jeg treffer hoppkanten riktig i 2 omg. Skiflygningen derimot er en annen historie. Kommer meget sjelden over kulen ,har bare klart 170m. som best. Er det noen som har noen tips? Begynner å bli irritert. Simen. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får jeg bare spørre hvor mangen sesonger du har spilt?

En kamerat av meg sitter nå i 4 sesong og har enda til gode og komme videre til 1 omgang enda han har trent opp alle penga sine.

Bedre utstyr har heller ikke sett ut til og hjelpe.

(Vanskelighets graden står utrolignok på Easy eller whatever)

Lenke til kommentar

Hm... Virker litt rart...

Men skiflygingsbakkene er litt krevende... du flyr veldig lavt over kulen..

Tauplitz er lettest å hoppe i av dem... jeg har kommet ned på 220,5 meter...

Tror det eneste du kan gjøre er å øve... treff perfekt, og fly stabilt... prøv noen ganger å ikke gi deg før du tryner.. for man flyter vanvittig lavt nedover fra kulen..

Lykke Til.. :thumbup:

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

En kamerat av meg sitter nå i 4 sesong og har enda til gode og komme videre til 1 omgang enda han har trent opp alle penga sine.

Da bør kameraten din trene på teknikken.... et råd er å prøve å hoppe så sent som mulig på hoppkanten... vær tolmodig...

Desutten er ikke forskjellen mellom en hopper som nettopp har startet karrieren og en som har fullt med skills, så stor... i en k120 bakke hopper jeg ca. 15 meter lenger med enn fullt skilla, enn jeg gjør med en ny hopper...

Hopper man bra i begge omganger så kommer man glatt blandt de 20 beste med en ny hopper...

Det er bare å trene... og ikke bruk opp pengene med en eneste gang... bare som et tips....

Lenke til kommentar

Har hoppet i fem sesonger med 1 hopper ,brukte 2 sesonger nettop på å bygge opp en ny til maks skills. Som det ble sagt er det helt nødvendig å ta satsen sent. Når det ser ut som om hopperen såvidt har slidd av kanten,er øyeblikket kommet for å ta sats. Samtidig er det viktig at den grønne markøren til høyre er midt i. Får du til dette vil du hoppe i overkant av 130m i de fleste bakkene. Simen.

Lenke til kommentar
Hm... Virker litt rart...

Men skiflygingsbakkene er litt krevende... du flyr veldig lavt over kulen..

Tauplitz er lettest å hoppe i av dem... jeg har kommet ned på 220,5 meter...

Tror det eneste du kan gjøre er å øve... treff perfekt, og fly stabilt... prøv noen ganger å ikke gi deg før du tryner.. for man flyter vanvittig lavt nedover fra kulen..

Lykke Til.. :thumbup:

Takk for tipset. Skal prøve det nå. Simen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...