backfish Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Min gode gamle Sony high end stereovideo er kaputt. Jeg må kjøpe ny, men har veldig lyst til å gå over til Dvd-opptager med harddisk, selv om jeg har Dvd-brenner i PC-en. Jeg har ikke klart å finne frem til priser på Hardware.no eller Kelkoo, men søker kanskje på feil benevnelse ... Anbefalinger ? Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg gjorde meg selv følgende regnestykke : Billig DVD spiller til PC - 300 kroner Billig DVD stuespiller - 500 kroner. Differanse 200 kroner - akseptabel pris på kabinett og billig elektronikk Billig DVD brenner til PC - 1000 kroner Billig DVD stuebrenner - 3000 kroner Differanse 2000 kroner, uakseptabel pris på kabinett og billig elektronikk Kom så fram til at jeg skal vurdere en OK slik sak når de koster maks 1500 (uten harddisk). Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 greia er det at DVD9 snart kommer, og da kommer dvd-brennere til stuebruk til å støtte det og.... Men viktigst av alt er at "brennerne" etter hvert vil kunne ta opp til harddisk, noe som blir fullstendig overlegent DVD.... tror Kiss skal komme med en DP-688 eller noe sånt, som vil kunne ta opp på både DVD og harddisk (tror jeg) Poenget er i hvertfall at ting er på gli.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå