WonderBjarne Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Heisann...lasta ned Motherboard monitor 5 her for noen dager siden, for å sjekke temperaturen. og det er da et par ting jeg lurer på (ekke den skarpeste kniven i skuffen ). Etter å ha installert den kommer det MBM 5 wizard. der skal man velge "board and revision"....? hva er det for noe? jeg hoppa over den og starta heller programmet, men programmet fant ingen sensorer...pleier ikke alle maskiner å ha sensorer? På forhånd takk! Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Etter å ha installert den kommer det MBM 5 wizard. der skal man velge "board and revision"....? hva er det for noe? Der skal du velge type hovedkort du har (produsent og modell). Er nok derfor den ikke klarer å finne noe sensorer. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 ok...takker...da skal jeg teste det Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 jaja...fikk sjekket men det viste seg at hovedkortet mitt ikke var på lista hvor man skulle velge, så da slapp jeg det å styre mer med det Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvis det er noen trøst var ikke mitt kort der eller Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 hehe....det var nok en liten trøst det ja....kanskje jeg finner noen andre programmer som kan sjekke tempen på maskinen... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg hadde det samme problemet som du da jeg installerte MBM. Løsningen var å velge et kort av samme merke, og med nummer som var nesten likt mitt. Det funka faktisk (selv om det var en tilfeldighet). Sjekka også via et annet program om den viste rette verdier - og det gjorde den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå