Gå til innhold

årets spill

Anbefalte innlegg

Jeg har sett mange bilder av HL 2. og det er vel det nesten alle kommer til å svare, men E3 filmen til Halo 2 syntes jeg så like imponerende ut som det jeg har sett fra HL 2 :yes: Så må vi jo ikke glemme Doom 3. De jeg har nevnt nå er jo de mest åpenbare, er det noen andre spill som dere tror kan måle seg med disse?

(uansett tror jeg det blir et rått spillår :dribble: )

Endret av Cs-mannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående Doom 3:

Så på play.com i dag:

availability: Due for release on 27/08/2004

Hva betyr dette? Er det kommet noen offisiell uttalelse på dette eller er det bare play.com som ikke gidder å forskyve datoen hele tiden?

Står 14 april 2004 på gamershell..mens gamespot har 2004 og tothegame har TBA..

Alle har vel en mening, men tviler på at noen vet noe som helst..unntatt gutta i ID Software ;)

Lenke til kommentar
Når du sier neste års spill, mener du spill som garantert ikke kommer før 2005? Både Doom 3 og Half-Life 2 kommer antageligvis i 2004. Hvis du mener noe annet råder jeg deg til å endre topic. ;-)

Bare for å slenge inn noe om Doom3

Om du har kikka i nyeste PCGamer [jeg er abonent ^^] så står det i Norms Release Meter: At Doom 3 kommer rundt slutten av mars.. Men ikke alltid det stemmer da.. ville bare si det :blush:

Lenke til kommentar

Ok, opprenskning:

DOOM III er det ingen som vet når kommer ut. Unntatt ID Software, om engang de vet det da...

Når det gjelder beste grafikk i spill i 2004, kan man ikke bare slenge ut dette spørsmålet, for det finnes mange ulike typer grafikk. ("Vanlig", Cel-Shading, etc.) Om det er vanlig grafikk du mener, komer garantert DOOM III, om det kommer ut, vinne. Ellers synes jeg at den tegnede grafikken i Sam & Max 2 ser genial ut. :thumbup:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Ok, opprenskning:

DOOM III er det ingen som vet når kommer ut. Unntatt ID Software, om engang de vet det da...

Når det gjelder beste grafikk i spill i 2004, kan man ikke bare slenge ut dette spørsmålet, for det finnes mange ulike typer grafikk. ("Vanlig", Cel-Shading, etc.) Om det er vanlig grafikk du mener, komer garantert DOOM III, om det kommer ut, vinne. Ellers synes jeg at den tegnede grafikken i Sam & Max 2 ser genial ut. :thumbup:

Jeg prøvde å spille Far Cry med Cel-Shading rendering. Så ganske tamt ut, hehe :cool: likevel gleder jeg meg mest til HL2 (settingen er så utrolig kul. En helt streit eurpeisk by undetrykket av soldater or romvesner.) og STALKER:SOC. Far Cry er også noe jeg gleder meg veldig til, og til slutt Thief 3. Håper Ionstorm klarer seg bra etter skuffelsen som var DX2.

Lenke til kommentar

S.T.A.L.K.E.R. og DOOM III vil klart ha best grafikk.

stalker dx8 bilder

http://www.3dgamers.com/screenshots/games/stalker/

dx9 gameplayvideo kommer snart i følge GSC :thumbs:

her er et dx9 bilde

http://homepages.paradise.net.nz/snark/screens/stalker8.jpg

det vil kun være first person view. tredje persons bildene er bare for illustrasjon.

realistisk siktesystem er under utvikling også. blir FINE greier.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
Jeg synes grafikken til Hl2 er bedre, mer realistisk enn Doom 3 grafikken og STALKER ser meget lovende ut, eneste er at STALKER er optimalisert for Nvidia kort  :angry:

ifølge utviklerene GSC kommer STALKER til å kjøre like bra på RADEON kort.

D3 og stalker samarbeider med nvidia. tror kanskje jeg kommer til å handle nvidia neste gang gitt.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...