Cs-mannen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Jeg har sett mange bilder av HL 2. og det er vel det nesten alle kommer til å svare, men E3 filmen til Halo 2 syntes jeg så like imponerende ut som det jeg har sett fra HL 2 Så må vi jo ikke glemme Doom 3. De jeg har nevnt nå er jo de mest åpenbare, er det noen andre spill som dere tror kan måle seg med disse? (uansett tror jeg det blir et rått spillår ) Endret 18. februar 2004 av Cs-mannen Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Når du sier neste års spill, mener du spill som garantert ikke kommer før 2005? Både Doom 3 og Half-Life 2 kommer antageligvis i 2004. Hvis du mener noe annet råder jeg deg til å endre topic. ;-) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 av dei spela som kommer neste år (2005) så ser Das Reich 2005 svært lovende ut. av dei spela som kjem i år er far cry og stalker mine favoritter. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 På den tida Half-Life 2, Doom 3 osv blir å komme ut så er vel grafikken ikke noe spesiell bra.. På tida å få opp farta kanskje? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Far Cry ser lovende ut Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Angående Doom 3: Så på play.com i dag: availability: Due for release on 27/08/2004 Hva betyr dette? Er det kommet noen offisiell uttalelse på dette eller er det bare play.com som ikke gidder å forskyve datoen hele tiden? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Angående Doom 3:Så på play.com i dag: availability: Due for release on 27/08/2004 Hva betyr dette? Er det kommet noen offisiell uttalelse på dette eller er det bare play.com som ikke gidder å forskyve datoen hele tiden? Står 14 april 2004 på gamershell..mens gamespot har 2004 og tothegame har TBA.. Alle har vel en mening, men tviler på at noen vet noe som helst..unntatt gutta i ID Software Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Når du sier neste års spill, mener du spill som garantert ikke kommer før 2005? Både Doom 3 og Half-Life 2 kommer antageligvis i 2004. Hvis du mener noe annet råder jeg deg til å endre topic. ;-) Bare for å slenge inn noe om Doom3 Om du har kikka i nyeste PCGamer [jeg er abonent ^^] så står det i Norms Release Meter: At Doom 3 kommer rundt slutten av mars.. Men ikke alltid det stemmer da.. ville bare si det Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 I rene detaljer kommer nok HL2 til å slå igjennom, men når det kommer til skyggeberegninger, og slike effekter tror jeg Doom 3 vil slå HL2. Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Viss ikke HL2 kommer ut før langt ut i neste år så blir jeg sina asså! Syntes jeg har ventet lenge på dette spillet nå.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Ok, opprenskning: DOOM III er det ingen som vet når kommer ut. Unntatt ID Software, om engang de vet det da... Når det gjelder beste grafikk i spill i 2004, kan man ikke bare slenge ut dette spørsmålet, for det finnes mange ulike typer grafikk. ("Vanlig", Cel-Shading, etc.) Om det er vanlig grafikk du mener, komer garantert DOOM III, om det kommer ut, vinne. Ellers synes jeg at den tegnede grafikken i Sam & Max 2 ser genial ut. Endret 20. februar 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ok, opprenskning: DOOM III er det ingen som vet når kommer ut. Unntatt ID Software, om engang de vet det da... Når det gjelder beste grafikk i spill i 2004, kan man ikke bare slenge ut dette spørsmålet, for det finnes mange ulike typer grafikk. ("Vanlig", Cel-Shading, etc.) Om det er vanlig grafikk du mener, komer garantert DOOM III, om det kommer ut, vinne. Ellers synes jeg at den tegnede grafikken i Sam & Max 2 ser genial ut. Jeg prøvde å spille Far Cry med Cel-Shading rendering. Så ganske tamt ut, hehe likevel gleder jeg meg mest til HL2 (settingen er så utrolig kul. En helt streit eurpeisk by undetrykket av soldater or romvesner.) og STALKER:SOC. Far Cry er også noe jeg gleder meg veldig til, og til slutt Thief 3. Håper Ionstorm klarer seg bra etter skuffelsen som var DX2. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) S.T.A.L.K.E.R. og DOOM III vil klart ha best grafikk. stalker dx8 bilder http://www.3dgamers.com/screenshots/games/stalker/ dx9 gameplayvideo kommer snart i følge GSC her er et dx9 bilde http://homepages.paradise.net.nz/snark/screens/stalker8.jpg det vil kun være first person view. tredje persons bildene er bare for illustrasjon. realistisk siktesystem er under utvikling også. blir FINE greier. Endret 20. februar 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg synes grafikken til Hl2 er bedre, mer realistisk enn Doom 3 grafikken og STALKER ser meget lovende ut, eneste er at STALKER er optimalisert for Nvidia kort Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Jeg synes grafikken til Hl2 er bedre, mer realistisk enn Doom 3 grafikken og STALKER ser meget lovende ut, eneste er at STALKER er optimalisert for Nvidia kort ifølge utviklerene GSC kommer STALKER til å kjøre like bra på RADEON kort. D3 og stalker samarbeider med nvidia. tror kanskje jeg kommer til å handle nvidia neste gang gitt. Endret 20. februar 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det vet jeg, men det er fortsatt bedre på Nvidia kort Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Dere som venter på STALKER nå, visste dere om det før E3? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg visste om det før E3 ja Var faktisk innom sida deres lenge før STALKER kom dit og når den kom så var det 3 bilder der i starten Nå er det 364 bilder elle noe på gamespot. Time Flies. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 tror far-cry tar seier'n i år på pc, mens killzone og gt4 konkurerer på ps2. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 tror far-cry tar seier'n i år på pc, mens killzone og gt4 konkurerer på ps2. GT4 på PS2 = 2005... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå