Nolander Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 det er en ting som jeg ikke liker medBF, og flere av modene inklusive DC det er at det tar så utrolig mange skudd får å ta livet av folk, det ser ikke utsom de har planer om å forandre dette i BF-V så jeg venter med å kjøpe dette til det kommer ut noen moder som fikser dette Sikker på at det ikke bare er du som bommer????? Uansett tror jeg ikke at BF:V blir mye bedre enn originalen, men bra blir det nok alikevel. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg BF... Hvilke mod er bra/best? Uten tvil er Desert Combat den beste og mest gjennomførte modden til BF 1942. Faktisk bedre enn orginalspillet som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ****** jeg er sikker på at det trenger et så bra grafikkkort så jeg ikke får spilt det Lenke til kommentar
banzay Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Kommer det noen bra mod`er til det? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Kommer det noen bra mod`er til det? det gjer det sikkert. regner med at alle dei populære mod'ane som er ute i dag vil komme til vietnam og. og då helst i ein betre utgåve. det vil sikkert komme MANGE nye mod'er og. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Les mer om BFV her:http://gamefreak.lax-festival.com/modules....article&sid=172 Tenshi 8) her står det at BFV kommer ut 30 januar er dette eriktig?? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 har utrolig nok aldri fått spilt 1942 ordentlig, men tror vietnam blir drittfett. kanskje ikke like bra grafikk som i farcry , men det er stemningen og samfunnet online som teller her. aaahh, den deilige lukten av napalm on morgenen..... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Bare det at det kommer Helikoptere er nok for meg til å kjøpe BF: Vietnam, er det jeg liker best med Desert Combat. Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 det er en ting som jeg ikke liker medBF, og flere av modene inklusive DC det er at det tar så utrolig mange skudd får å ta livet av folk, Da har du ikke spilt forgotten hope moden?? der dreper 1 skudd!! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 det er en ting som jeg ikke liker medBF, og flere av modene inklusive DC det er at det tar så utrolig mange skudd får å ta livet av folk, Da har du ikke spilt forgotten hope moden?? der dreper 1 skudd!! eller gode gamle delta force 3 og nedover. One shot, and your down, samme hvor man treffer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå