h00v3r Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg er i sewers og har møtt på en diger Rancor. Kommer ikke forbi den, hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke miner jeg kan plasere ut, og når jeg gjør meg usynlig med Stealth så oppdager han meg. HJELP meg!!!!!! Hva skal jeg gjøre? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 *spoiler for de som ikke gidder tenke * Rett utenfor døren du går inn til rommet rancoren er i, finner du et lik som har no rancor tilktrekkende duft. I midten av rommet er det noen bein, putt en mine eller granat i inventorien der sammen med duft greia. *Poff* på rancoren Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Du mener vel den hånden du finner like før du går inn i rommet. Ja i den hånden finner jeg en rar item som jeg får 3 av. Men det står at ikke den er Useable. Så hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) ****** SPOILER ****** (løsninga står i gult, merk teksten) Du skal ikke bruke den. Det du gjør er å åpne containeren/sekken som ligger midt i rommet der Rancor'en er. Så velger du det ANDRE alternativet istedet for å plukke opp innholdet. Husker ikke i farta, men tror det er noe som "give item..." Da får du plassere ting oppi containeren. Så plasserer du rancor-baiten + en handgranat eller 2 oppi posen. Rancoren får teften, eter posen og går i lufta av granaten. Endret 17. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå