Chosiso Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hvilken mobil side syns dere er best utenom amobil? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 I Norge er det ingen som kan måle seg med Amobil!!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Internasjonalt er det klart Esato (det er jo nordmenn å svensker så driver den tror jeg) Og så er det og en del sider som ikke kan nevnes her som er ganske bra Lenke til kommentar
eblth Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Internasjonalt er det klart Esato (det er jo nordmenn å svensker så driver den tror jeg) Og så er det og en del sider som ikke kan nevnes her som er ganske bra Ikke kan nevnes? Mobileburn, mobile-review, phonescoop kom jeg på i farta... Lenke til kommentar
jac Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Esato er kun bra hvis man har SE telefon. Men for de telefonene er det en veldig bra side. Det desidert beste mobilforum synes jeg er telefon-treff.de . Den er kun på tysk, men det går stort sett greit. De besvarer også gjerne på engelsk hvis man legger inn et innlegg. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Internasjonalt er det klart Esato (det er jo nordmenn å svensker så driver den tror jeg) Og så er det og en del sider som ikke kan nevnes her som er ganske bra Ikke kan nevnes? Mobileburn, mobile-review, phonescoop kom jeg på i farta... Nei ifølge retningslinjene så kan jeg ikke nevne de sidene jeg tenker på Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 amobil.no er det beste i Norge, helt klart, sånn ellers så er jo MobileBurn.com ikke så verst. Men jeg liker fortsatt amobil.no best, ja Hang in there! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Internasjonalt er det klart Esato (det er jo nordmenn å svensker så driver den tror jeg) Og så er det og en del sider som ikke kan nevnes her som er ganske bra Det er en nordmann som driver esato. Tror ikke det er noen svensker med i bildet. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil angående svenskene. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Internasjonalt er det klart Esato (det er jo nordmenn å svensker så driver den tror jeg) Og så er det og en del sider som ikke kan nevnes her som er ganske bra Det er en nordmann som driver esato. Tror ikke det er noen svensker med i bildet. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil angående svenskene. Vel på testene og slikt så er det ofte svenske menyer og navn, så jeg har bare alltid trodd det var et par svensker med i bildet Men det er vel Laffen som styrer og han er iallefall norsk Lenke til kommentar
@le Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) For brukere av T610 vil jeg anbefale denne siden her. Masse themes og ringetoner. Edit: Av en eller annen grunn er linken til den siden "ulovlig" Endret 18. februar 2004 av @le Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 AMOBIL er nok best ja Men dinside er jo ikke så værst den heller. Også gsmarena.com kan jo også være god. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Også gsmarena.com kan jo også være god. gsmarena er kjempe god hvis man skal sammelgne spcs. o.l. De sidene jeg bruker mest er amobil og club-siemens.net, siden jeg har en siemens telefon. Lenke til kommentar
jac Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 GSMarena er en grei side for å få oversikt over modeller. Men diskusjonsforumet der er helt tragisk. Da er til og med Amobil bedre. http://www.telefon-treff.de er i en helt annen klasse . Problemet er at det er på tysk..... Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) det er synd det ikke er så mange norske mobilsider, for hadde vært fint med litt konkuranse til amobil, som jeg synes er ganske dårlig (ikke forumet). Itavisen må vel være den verste, som skriver endel feil om ca. alle mobiler de skriver om.. men mobilsiden.net har endel fine tester så det er den og amobil som er best i norge, synes jeg altså Endret 18. februar 2004 av arehei Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 GSMarena bruker jeg masse til å sammenligne specs og størrelser ol. ... ofte så kontrollerer jeg d opp imot de offisielle sidene (til samsung ol.) slik at d ikke blir feil esato.com gjør å den samme nytten; men liker gsmarena mere... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 amobil er ok, synd det ikke er så mange her at det gjør noe... Men det er en grei side uansett Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Synest igrunn at dintelefon.net er en bra side jeg. Kunne kanskje testet oftere telefoner men OK, ryddig og presis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå