ts492 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 En gratis greie fra NRk fram ut denne måneden som jet begynte å abbonere på i romjulen. Det skal koste penger altså fra og med 1 mars, og det vil ikke jeg betale for. Det står: "For å få stoppet denne tjenesten send MMS STOPP UNDERHOLDNING til 1987. Jeg har gjort dette flere ganger, men får ikke svar og hver uke får jeg nye MMSer fra NRK. Har også prøvd å sendt det som SMS men det funka heller ikke. Jævlig sleipe greier dette.. Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) et typisk problem vedrørende sms/mms varslinger det der.. Hvorfor bestiller folk slikt i det heletatt? Ring dem på 815 65 900 og kjeft dem opp og ned og få dem til å slette deg Endret 17. februar 2004 av Teksup Lenke til kommentar
ts492 Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 si det. synes det så litt artig ut og det var jo gratis Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jepp.. ring dem og kjeft dem opp ned som teksup sa.. vært med på sånt jeg også, står at det er gratis, så koster det penger for den første gangen, andre og tredje osv.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Gå inn på nrk.no å avbestill tjenesten Det virket iallefall på meg, når sms avbestillingen ikke virket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå