kindtern Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg har laget webside og lurer på hvordan man kan legge ut reklame på den og tjene penger hver gang noen går inn. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Du får sikkert noe kode fra de du gir ut reklameplass til. Om ikke kan du lage den selv iphp kode. gå på phpwizard.net, php.net osv. så finner du sikkert kode for dette. ps. forvent ikke å bli millionær på dette, men litt til driftsinntekter kan du kanskje klare å skrape i hop. Lenke til kommentar
kindtern Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 kan jeg få en litt mer detaljert forklaring Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 URL til denne saken? Vi må nesten vite litt om sida for å kunne gi deg en markedsanalyse :wink: Lenke til kommentar
kindtern Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 dette er bare en hjemmeside om hvordan man lager en webside. Vi har hørt man kan få penger for reklame, hva som helst, for å prøve Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 ...det er ikke gode tider for internett... så det er kanskje ikke det este å satse på web.reklame nå. Lenke til kommentar
kindtern Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 er det noen som vet noe om hvordan man gjør dette Lenke til kommentar
Carlo Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Du ødelegger siden din ved å dytte innpå masse reklame, og du tjener ingenting på det, tro meg. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 du kan følge instruksjonene på http://www.tradedoubler.com, men for å være ærlig tjener du så lite at det ikke er verdt det. Dessuten blir sidene treigere OG styggere. Du burde tenke deg om en gang til før du velger noe slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå