sirirh Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei! hjelp!j eg klarer absolut ikke å bestille varer fra usa. har vært innom en rekke nettsteder, (bl.a amazon.com.. osv) Og er jo klar over at det er mulig, men eg klarer det altså ikke! Får kun beskjed om at jeg må bo enten i usa eller canada. noen tips? Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det skal gaa an aa bestile fra amazon.com, har gjort det sjolv Lenke til kommentar
ØW Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Det er mange webshopper i USA som ikke vil sende ting ut av kontinentet, men du kan bruke JetCarrier. Da får du opprettet en postadresse i USA som varene sendes til. JetCarrier tar seg av frakt og fortolling til Norge. edit: omtale hos dinside.no Endret 17. februar 2004 av ØW Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har bestillt fra USA via E-bay. Gikk helt greit, tok circa bare en uke før jeg fikk det i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå