|Hitman Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Ja, det var sånn min flashing endte. I BIOS tag error. Men WTF is Bios Tag error? Jeg hadde den riktige bios filen, den loaded filen inn, og bang: "Bios tag error" tydligvis må det være noe feil med en info-kapsel lr noe som flash-programmet ikke liker, men dette er da merkelig, siden jeg har riktig bios. Har faktisk prøv to bioser. Så, om noen kunne fortelle/hjelpe meg med dette elendige problemet, ville jeg bli meget happy Mobo: Gigabyte Ga-6BXE 440i http://www.gigabyte.com.tw |Hitman Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Bare sånn jeg glemte: BIOS'en blir ikke installert eller.no, og flash-programmet bare slutter. Alt funker etterpå. :smile: |Hitman Lenke til kommentar
xthal Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 har samme problem på mitt msi k7t266pro r. og jeg vil ha den nyeste biosen, buhu :sad: Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Og så en liten ^bump^ |Hitman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå