2Key Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Hei! Jeg lurte på om noen vet hvordan man tar et ping of death. Jeg har tenkt å kødde litt med en kamerat:) Jeg har hørt at det går ann bli unsynlig når noen pinger deg i win2k. Vet noen hvordan man blir det? Lenke til kommentar
be321 Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 hææ. unsynlig? i spill? warper=unsynlig? Lenke til kommentar
2Key Skrevet 27. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2001 Nei ikke i spill, men nån noen pinger deg i f.eks. ms dos så får de ikke svar fra maskinen min. Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 "Ping of Death" ? Er ikke dette når du pinger en NT maskin med STORE pakker. Og dette forårsaker system- krasj (blue-screen) eller at systemet henger fordi NT ikke vet hvordan det skal takle pakkene? Mener å ha hørt om dette, men det var på slutten av 90-tallet og gjalt NT 3.5 og 4 maskiner... Men om det var dette du mente vet jeg ikke..... tviler :wink: Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Dersom du bruker en firewall (brannmur) som Zone Alarm kan den hindre windows i å sende svar til maskiner som pinger deg..... du blir usynlig. gratis: http://www.zonealarm.com Lenke til kommentar
2Key Skrevet 27. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2001 Cd32... Det var det jeg mente. Det med å sende store pakker til en annen maskin.Går det ann å gjøre det med win2000... Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Du kan selv skrive inn størrelsen på pakkene (ping "IP-adresse/navn" -l "størrelse") Eks: >ping server -l 65500 Men du får ikke sende større pakker en 65500 i 2k/XP... Men det finnes sikkert små programmer/tools du kan laste ned som lar deg sende større pakker (har ikke selv prøvd noe). Søk i google (ping+hack+tools eller noe :smile: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå