SiggyT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Har 4 PC'er i huset koplet sammen i et nettverk via en bredbåndsrouter. Tenkte jeg skulle prøve å fjernstyre en av PC'ene fra hoved-PC'en ved å bruke "fjernhjelp" via MSN messenger. Problemet er at jeg greier ikke å opprette forbindelse mellom de to PC'ene etter at "invitation" er sendt og denne er "accepted". Kan det være at det ligger en sperre i brannmuren, eller er det en port som må åpnes da vel dette går "ut og inn" av det interne nettverket via Internett? Noen som har et forslag til hvordan jeg skal få oprettet forbindelse? Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Du kan jo prøve VNC Lenke til kommentar
SiggyT Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Du kan jo prøve VNC Det funket som bare juling det Du skulle sett ansiktet på guttungen da jeg satt på min PC og med fjernstyring til hans PC skrev: "dette er en PC-demon som har tatt over PC'en din" Takk for tipset! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 He he. Ikke mere moro en man lager selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå