_Mayhem_ Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei, jeg skulle hatt hjelp til utplukking av deler til et vannkjølings sett. Har selv fått laget selve blokken, trenger nå hjelp til resten. Har bestemt meg for at jeg i hvertfall skal bruke følgende deler, og lurer på hva mer jeg trenger. Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg med utplukking av deler til dette. takk på forhånd. Disse skal jeg ihvertfall ha: Hydor L20 II HW-Labs Black Ice Pro Black og hva mer trenger jeg? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) I tillegg til det der trenger du vel berre ein tank og slange. Edit: Ja, og vfte til å ha på radiatoren. Endret 17. februar 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 trenger ikke nipler og sånt da? Hadde vært litt greit og fått ei liste om noen orker det.. trenger deg sårt. Er newbee på dette feltet... tank kan jeg vel lage selv eller? Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Pass på at du kjøper samme slange størelse i forhold til nipler på radiator og pumpe. Så vil jeg anbefalle silikon slange. Hvordan fikk du lagd blokkene? Brukt fres? Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 tror ikke du trenger nippler pA hydor for jeg tror det fOlger med.. sorry at jeg ikke skriver de tre norske bokstavene (de som er i slutten av alfabetet vet du ), men jeg sitter pA en amerikansk skole nA... Du trenger; pumpe radiator rOr (3+ meter 3/8) vannblokker til delene korrosjonsmiddel vanntank sterilt vann (kjOp batterivann pA bensinstasjon) Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Hvordan fikk du lagd blokkene? Brukt fres? Ja, får frest blokka til cpu'en på skolen. skal så skaffe oring og litt sikaflex som jeg skal lime plexiglasset på blokka med. Til slutt bolte samme blokk og plexi:) Ganske enkelt egentlig. Men kunne tenkt meg noe forslag til montering av blokka. Har et Abit vt7 hovedkort som den skal stå på. Tenkte og bruke avstandsstykker jeg, men er det noe sjakktrekk? Lurer også på hvilket festesett jeg skal velge fra netconnection.no om jeg skal kjøpe et sett... Hva står målene der for? Holder dette da, tror dere: Slange: PVCslange Uarmert transparent PVC slange Type: 12mm (1/2) Slangeklemmer: PVCklemme Slangeklemmer for PVC Slanger Type: 1/2 (12mm) Nipler til blokk/tank: NippelMessing Slangenippel i messing. Diameter: 1/2 Pumpe: L20 Hydor L20 II Radiator: BIBLACK HW-Labs Black Ice Pro Black Radiatorvifte: E120x120 Enermax 120x120mm kabinettvifte Tank lager jeg/har jeg. Endret 18. februar 2004 av _Mayhem_ Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Vil systemet holde en rimelig grei temp da? Har 5 vifter i kabinettet også, men det er vel romtemp. og radiatorvifte som avgjør det.. Ingenting som mangler? Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Ang. festesett: Netconnection har festesett der, men hva står målene der for? Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå