*Magnus* Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg trenger et sykt creepy spill â la Silent Hill, resident osv(digger de.!) .. noen forslag? Takktakk. Silent hill 3 lol den e DIGG Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Wolfenstein også. Skumle greier til tider. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ett spill som begynner å bli gammelt, men som fortsatt er bra, er: Clive Barker's Undying Les mer her! undying er hva man kan kalle skremmende At det aldri kom en to`er er så utrolig irriterende. . Det tror jeg hadde blitt konge. Iflg EA games solgte det for dårlig. Skulle ønske flere oppdaget dette spillet, for det er dritbra og skummelt. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Alone in the Dark 4 er skremmende til tider. Så har du riktig gamle spill som Phantasmogoria 1&2 samt Gabriel Knight serien.... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 oppskrift: skru av alle lys, sett volum på fullt, la et vindu stå oppe så du hører alt som rasler ute, også det aller viktigste: sett på en backstreet boys sang!!! du kommer aldri til å få sove igjen. alt dette må selvfølgelig skje om natten. neida, kan anbefalle silent hill 3 og resident evil. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvis du har PS2 anbefaler jeg Fatal Frame 1&2, de er fullt på høyde med Silent Hill serien når det gjelder scare factor Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Min liste over creepy spill : Alien vs Predator (spill som marine) Phantasmagoria 1&2 Ripper Resident Evil spilla The Thing (bare ignorer den ELENDIGE norsken de snakker i spillet og den morsomme kommentaren amerikaneren sier "i know how to speak to these people") Endret 19. februar 2004 av n0th1ng Lenke til kommentar
lubb Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Anbefaler Nocturne, mest creepy spillet jeg har spilt. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Doom 95! Sjelden vært så skremt foran pc'n..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå