Gå til innhold

-BMP- Black Mirror Project


Anbefalte innlegg

Reflektoren kan vel kanskje byttes ut hvis du synes det er et problem? Det er jo endel halogen-pærer som har reflektorer du kan bruke istedenfor. Det finnes flere med glatt reflektor. Hva er diameteren på den du valgte? Jeg kan sjekke opp litt.

 

(fikk du tak i M3 umbraco-skruer?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bør ikke være noe problem å få tak i en annen og glattere reflektor. Den jeg bruker nå er bare en fra en 10kr RIMI-lykt jeg hadde liggende, men takk for tilbudet. Når det gjelder M3 umbraco skruene har jeg funnet ut at norrag hadde noen, men har ikke fått bestillt dem enda. Hvis noen vet om andre som kan ha sier jeg jatakk til flere linker :)

Lenke til kommentar

På oppfordring fra folk på forumet kommer nå noen candy shots av hvordan kabinettet ser ut til nå. Noen av bildene er desverre litt uskarpe, men de er tatt fra en vinkel hvor det er umulig å bruke blitz pga refleksjonen i overflaten. Tenkte for gøy jeg skulle testmontere litt vifter i samme slengen. Viftegrillene skal få fin stålnetting over hullene, så de er ikke ferdige. Bommet litt med festene i viften som skal sitte i topplaten, så her må jeg mekke litt.

 

Over til bilder:

 

58l.jpg 60l.jpg

 

59l.jpg 61l.jpg

 

57l.jpg

 

Begynner å komme seg nå, men fremdeles MYE igjen. Kommer til å ta sin tid dette her. I alle fall når strømregninger og andre regninger forskyver invisteringsplanene. Men bra tror jeg det skal bli til slutt. Har ikke noe stress, så jeg kommer ikke til å komme med kompromissløsninger!

 

Happy moddin'

Magnus

 

Edit: Fikset bildelinker

Endret av Tabaqui
Lenke til kommentar

Opp ned? Tror da ikke det. Så i grunn ikke på bruksanvisningen. Var liksom mest naturlig å ha den sånn. Ville ha viftene oppe og i bakkant. Mindre lyd, og mer varm luft ut. Tror dessuten det hadde blitt trangt å ha den andre veien. Er ikke mye plass mellom døren og hdd bayene. Hadde måttet droppe støvfiltere da i så fall.

Men for all del. Kan godt hende du har rett. Har som sakt ikke sett på monteringsanvisningen nå jeg satte sammen :)

Lenke til kommentar
Opp ned? Tror da ikke det. Så i grunn ikke på bruksanvisningen. Var liksom mest naturlig å ha den sånn. Ville ha viftene oppe og i bakkant. Mindre lyd, og mer varm luft ut. Tror dessuten det hadde blitt trangt å ha den andre veien. Er ikke mye plass mellom døren og hdd bayene. Hadde måttet droppe støvfiltere da i så fall.

Men for all del. Kan godt hende du har rett. Har som sakt ikke sett på monteringsanvisningen nå jeg satte sammen :)

DSC00200.JPG

 

jeg fant ut at min passa bra sånn

Lenke til kommentar
Jaja. Ikke noe problem å snu den :) Kommer en radiator nedi der etterhvert, og tror den tar opp såpass mye plass at det er greit å samle mest mulig i toppen. Kult å kunne variere uansett. Er jo kurant å speilvende hele kabbiset her.

for sånn som du har det nå så står vel den enne vifta nesten inni psu,n eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...