karamba Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Reflektoren kan vel kanskje byttes ut hvis du synes det er et problem? Det er jo endel halogen-pærer som har reflektorer du kan bruke istedenfor. Det finnes flere med glatt reflektor. Hva er diameteren på den du valgte? Jeg kan sjekke opp litt. (fikk du tak i M3 umbraco-skruer?) Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Bør ikke være noe problem å få tak i en annen og glattere reflektor. Den jeg bruker nå er bare en fra en 10kr RIMI-lykt jeg hadde liggende, men takk for tilbudet. Når det gjelder M3 umbraco skruene har jeg funnet ut at norrag hadde noen, men har ikke fått bestillt dem enda. Hvis noen vet om andre som kan ha sier jeg jatakk til flere linker Lenke til kommentar
karamba Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hvor stor diameter har reflektoren din? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Indre diameter i åpningen er nøyaktig 5,4 cm Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kan du ikke legge ut et bilde av hele kabinettet slik det ser ut nå?. Bare nærbilder av fronten i den siste delen av tråden... Bra jobb selvsagt! Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Se hva jeg får til. Gi meg en halv time.. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) På oppfordring fra folk på forumet kommer nå noen candy shots av hvordan kabinettet ser ut til nå. Noen av bildene er desverre litt uskarpe, men de er tatt fra en vinkel hvor det er umulig å bruke blitz pga refleksjonen i overflaten. Tenkte for gøy jeg skulle testmontere litt vifter i samme slengen. Viftegrillene skal få fin stålnetting over hullene, så de er ikke ferdige. Bommet litt med festene i viften som skal sitte i topplaten, så her må jeg mekke litt. Over til bilder: Begynner å komme seg nå, men fremdeles MYE igjen. Kommer til å ta sin tid dette her. I alle fall når strømregninger og andre regninger forskyver invisteringsplanene. Men bra tror jeg det skal bli til slutt. Har ikke noe stress, så jeg kommer ikke til å komme med kompromissløsninger! Happy moddin' Magnus Edit: Fikset bildelinker Endret 19. mars 2004 av Tabaqui Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 smakfullt.... meget smakfullt.... Lenke til kommentar
Locci Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 smakfullt.... meget smakfullt.... *hoste hoste*står ikke døra opp ned? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 DIIIIIGG!!!!!!!!!!! fytti H******* så deilig! du er flink Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Opp ned? Tror da ikke det. Så i grunn ikke på bruksanvisningen. Var liksom mest naturlig å ha den sånn. Ville ha viftene oppe og i bakkant. Mindre lyd, og mer varm luft ut. Tror dessuten det hadde blitt trangt å ha den andre veien. Er ikke mye plass mellom døren og hdd bayene. Hadde måttet droppe støvfiltere da i så fall. Men for all del. Kan godt hende du har rett. Har som sakt ikke sett på monteringsanvisningen nå jeg satte sammen Lenke til kommentar
Locci Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Opp ned? Tror da ikke det. Så i grunn ikke på bruksanvisningen. Var liksom mest naturlig å ha den sånn. Ville ha viftene oppe og i bakkant. Mindre lyd, og mer varm luft ut. Tror dessuten det hadde blitt trangt å ha den andre veien. Er ikke mye plass mellom døren og hdd bayene. Hadde måttet droppe støvfiltere da i så fall. Men for all del. Kan godt hende du har rett. Har som sakt ikke sett på monteringsanvisningen nå jeg satte sammen jeg fant ut at min passa bra sånn Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Jaja. Ikke noe problem å snu den Kommer en radiator nedi der etterhvert, og tror den tar opp såpass mye plass at det er greit å samle mest mulig i toppen. Kult å kunne variere uansett. Er jo kurant å speilvende hele kabbiset her. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jaja. Ikke noe problem å snu den Kommer en radiator nedi der etterhvert, og tror den tar opp såpass mye plass at det er greit å samle mest mulig i toppen. Kult å kunne variere uansett. Er jo kurant å speilvende hele kabbiset her. for sånn som du har det nå så står vel den enne vifta nesten inni psu,n eller? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Stemmer. Den øverste har ikke veldig mye klaring på øverste halvdelen. Måtte faktisk ta av støvfilteret her. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Stemmer. Den øverste har ikke veldig mye klaring på øverste halvdelen. Måtte faktisk ta av støvfilteret her. du har ikke et bilde av åssen den ser ut inni eller må rydde som f... i mitt snart(etter tg) så jeg trenger litt oppmuntring Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Foreløpig er den tom inni, så der er ikke noe spennede å se på der enda. Skal legge ut litt bilder så fort det begynner å komme noe hw inni der. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Har fått tak i nettingen jeg skal bruke i viftegrillene nå. Tror det blir knallbra. Ligger hjemme og limer seg sammen nå. Kanskje jeg rekker en liten preview i kveld. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Er det meningen at du skal ha den nettingen over disse viftene? Synes det ser j*vla bra ut sånn som det er nå, utrolig stilig de "brakettene" som sitter rundt viftene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå