Gå til innhold

-BMP- Black Mirror Project

Anbefalte innlegg

Da var det dags for enda en update. Går unna dette her. Nå har jeg fått ferdig sideveggene og montert hele greia sammen for å se hvordan det blir. Beklager at det er litt dårlig billedkvalitet på noen av bildene, men lyset er litt tricky, og jeg kan ikke bruke blitz pga den blanke overflaten (noengang prøvd å ta et bilde med blitz i speilet?)

27l.jpg

Man kan se noen få steder i kanten at lyset trenger igjennom litt ekstra. Har gått over disse med pensel nå slik at det er helt jevnt. Bakplaten/mobo platen er hel-lakkert. Her er det ingen vinduer.

Så over til testassembly. Håper det er fler enn meg som er litt spent på hvordan dette ser ut :)

29l.jpg 30l.jpg

Her ser der fra mobo-siden av kabinettet. "De prikkene" i lakken er muttere som er senket inn i plasten for å feste mobo stand-offs fra sunbeam sin side. Fant ut at det var litt vel optimistisk å prøve å fjerne disse, lakke, for så å få dem på plass igjen. Det andre bildet er fra hovedsiden. Man kan såvidt skimte viduet fra den vinkelen bildet er tatt. Ser man veldig godt etter kan man se litt av PSU gjennom øverste viftehullet

28l.jpg

Her er litt mer oversiktlig fra front. Hullet som er laget i floppy bayen skal bli til en litt mer fancy versjon av powerled. Skal dekke hullet fra baksiden med matt plexi med en reflektor på baksiden. I denne skal det monteres en kraftig blå led istedenfor pære. Skal kutte ut en logo i aluminium å feste foran plexien i hullet. Har ikke helt bestemt meg for logo enda, så bare å komme med gode forslag. Lurte litt på å bare ta "T"en fra toppvinduet. Tabaqui har vært nicket mitt siden første gang jeg var på nettet for mange herrens år siden, så kan jo bruke det.

Går nå å venter på penger til uken så jeg kan få tak i litt mer deler og matrialer å arbeide med. Er gått tomt her hjemme. Enn så lenge setter jeg pris på ris, ros og gode forslag. Alltids noe som jeg ikke har tenkt på eller en ide jeg ikke har fått ;)

Happy moddin'

Magnus

Edit: Fikset noen linker

Endret av Tabaqui
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar nok litt tid før det kommer i bruk. Har bar laptop for øyeblikket, så jeg mangler alt av hw. Med student økonomi blir sånnt fort litt dyrt :(

Når det gjelder føtterhar jeg vært inne på IKEA ideen. Har et par andre planer jeg vil se om kan la seg gjennomføre først. Noen som vet hvor jeg kan få tak i jojoer nå? Trenger to stk av en type hvor hoveddelen må være i gjennomsiktig plast.

Lenke til kommentar

Denne blir bra! Jeg er jo litt nervøs for hvordan det skal gå videre med den aluminiumsfronten din. Det er jo litt skummelt å gjøre den SÅ ferdig før du har kuttet hull i den til cd osv. Den prosessen er jo stedet hvor ting kan skjære seg hvis man er uheldig... Misforstå meg ikke; I have faith in Thy, Tabaqui, men..

Ellers så får postene her meg til å sitte å småhumre for meg selv...

"Måten plexien skinner på, gir en rus-lignende følelse hos meg"

"..ikke ofte jeg bryter ut i spontan klapping"

Når man ser slike kommentarer og samtidig tar seg selv i å sitte å nikke, må man bare innse at Vi er nerder (..but I like it). :p

Lenke til kommentar

Litt enig med deg, så må være litt forsiktig der. Worst case må jeg lage ny front. Kan liksom ikke se for meg at det hadde vært noe bedre å tatt resten først. Vanskelig å se hvordan det hadde blitt, og minst like mye knot..

All hail nerds :)

Endret av Tabaqui
Lenke til kommentar
viss du modder hw'en så blir det i klasse med beQuiet

BeQuiet er ett casebuild...det blir aldri det samme som ett mod! Dette blir mer i retning av Orac...Og spør du meg kan det bli penere også...Dette blir virkelig stilrent når du får bytta ut skruene :yes: Gleder meg til å se åssen du gjør det med HW'n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...