flabben Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 FYYYYYY DEN er nydelig! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bra jobba. Nydelig PC Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Dette ble jo supert! Nok et mesterverk Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 helt enig. hvis dette har blitt spurt om før beklager jeg, men hvor mye kosta dette tilsammen? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Vært borte noen dager. Er jo skjedd endel her siden sist. @Coolkid: Kan nok godt ha vært meg du så. Tok i alle fall bussen ca da.. @illvit: Har ikke hel kontroll på hvor mye dette har kostet. Vet egentlig ikke om jeg vil vite det heller.. Med HW tipper jeg mellom 20 og 30 et sted. Ellers må jeg si takk for alle andre hyggelige kommentarer. Moro å ha i bakhodet hvis man skal begynne på noe nytt en gang. Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Bøyer meg i støvet og slikker dine sko Det ble pent Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 det ble en konge kasse! den var utrolig bra!!! vi bøyer oss i støvet..... Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Veldig bra arbeid, fikk så lyst på den Vist du syns det er rotete inni din pc... Kom bort til my place så skal du få se inni min pc.. Endret 29. januar 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Takker. Kult å se det er folk innom tråden her fremdeles. Akkurat nå funker faktisk VFD displayet som det skal, men har ikke noe kamera her. Skal prøve å huske å få tatt de siste bildene neste gang jeg har et innom. Ellers går dyret som en kule Endret 11. februar 2005 av Tabaqui Lenke til kommentar
Locci Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Å hva ble total summen? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tror jeg ikke han tør å fortelle Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Har som sakt ikke regnet så nøye på det. Kostnadene ble spredd utover fra januar til november, så jeg har ikke før noe regnskap underveis. Tror dog totalen inkludert alt av hw, skjerm osv tikker inn på rundt 30 lapper... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 har du funnet ut noe mer om det displayet? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Har ikke funnet ut noe mer nei. Det virker litt sånn til og fra. Er ganske sikker på at det er et driverproblem, men har ikke jobbet så voldsomt mye med å finne ut av det. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvor er det du har kjøpt sotningsfilm? Jeg har samme kabinettet, du har vel ikke patent? Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 WoW! Veldig fint kabinett du har fått deg! Så ikke workloggen før nå Ellers hadde jeg garantert fulgt med! Skulle bare ønske jeg også klarte sånt Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Hvor er det du har kjøpt sotningsfilm? Jeg har samme kabinettet, du har vel ikke patent? Sotningsfilmen er kjøpt på Thorsov Bilrekvisita, men vil tro de aller fleste bilbutikker har noe sånnt. Ta deg god til når du skal legge den på. Er drit vanskelig å få det jevnt uten luftbobler pga viftehullene. Synes i grunn bare det er hyggelig at folk liker resultatet og har lyst til å lage noe liknende. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg fant akuratt denna worklogen, og gleda meg stort over at noen faktisk klarte å få noe til å se pent ut.. Min interesse dabbet dessverre fort vekk med en gang jeg pluselig så jallalys! Hvorfor i alle dager måtte du ødelegge en såpass pen mod med å putte inn blålys? Har du misforstått og ikke ser forskjellen på et pent kabinett og et juletre? Jeg skammer meg over fjortiskultur og blå (og andre technolys). Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvorfor i alle dager måtte du ødelegge en såpass pen mod med å putte inn blålys? Har du misforstått og ikke ser forskjellen på et pent kabinett og et juletre? Jeg skammer meg over fjortiskultur og blå (og andre technolys). Hva er så stygt med noen katoder eller "jallalys", liker det jeg MEN synes ikke noe om når man putter inn rødt grønt blått og gult lys samtidig PS: dette er noe av det kuleste jeg har sett (skammer meg over mitt aspire xdreamer ) PSS: Nå må du få deg tyverialarm ellers kommer jeg bort og nappper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå