Hotvedt Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 så faktisk veldig flott ut! *gi en vennskapelig klapp på ryggen, og si; "oppdrag utført"* Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Denne er det bare å bøye seg i støvet for! Har du tenkt å delta i noen konkurranse? En av de absolutt fineste moddene jeg har sett! Den effekten med sotningsfilm på akrylkabinett ble bare utrolig bra! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Gratulerer med ferdig maskin! Du kom i mål med et knall-prosjekt, det er sikkert! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 det der var nyyydelig.. jeg likte spessielt blandingen av sotings-film, og speil effekten, det lignet jo nseten litt på den nye iRiver mp3 spilleren som har blitt testet.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 KJEMPEBRA!! Grattis da! Konge mod. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 *OT* 666 svar på topicen.. *respekt* og så kommer jeg og ødelegger Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Føyer meg til gratulantene her. Glimrende arbeid, Tabaqui! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hva med å gjøre det samme med din pc på neste treff, som Skrue gjorde med sitt forige treff? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 hva med å gjøre det samme med din pc på neste treff, som Skrue gjorde med sitt forige treff? Ta den med mener du? Er jo ikke helt umulig.. Kommer an på hvor, når, tilgang på bil osv. Ellers takker for alle hyggelige kommentarer. Varmer et moddehjerte Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 huff... dette var nydelig kan ikke si annet. kan ikke lage en slik en til meg da? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 BMP- Black Mirror Project *Ferdig side 33* Du mener vel side 23? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 BMP- Black Mirror Project *Ferdig side 33* Du mener vel side 23? eh.. nei. han er totalt ferdig, med vannkjøling osv på side 33. men det er han ikke på side 23 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 BMP- Black Mirror Project *Ferdig side 33* Du mener vel side 23? nei, side 9 mener du vel forresten, Tabaqui.. var det deg jeg så på torsdag som måtte ta bussen fordi at t-banen ikke gikk? jeg mener jeg så deg på andre siden av veien.. jeg kom nemlig ifra byen da, takket være at jeg var så heldig å treffe på riktige venner på riktige tidspunk kom jeg meg både ned til byen, og tilbake igjen til skolen før den begynte... (samtidig fikk jeg forhåpentligvis farcry også.. ) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) woow. dette var jo en prestasjon!! skulle aldri trudd at et gjennnomsiktig kabinett kunne bli så fint Endret 21. november 2004 av illvit Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 woow. dette var jo en prestasjon!! skulle aldri trudd at et gjennnomsiktig kabinett skulle bli så fint hehe.. det er vel ikke så veldig gjennomsiktig lenger da.. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 skal innrømme at dette er et strålende stykke arbeid! noe av det beste jeg har sett Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 han er totalt ferdig, med vannkjøling osv på side 33. men det er han ikke på side 23 FYI; sidetallet er helt avhengig av personlige instilllinger (antall poster pr side) og det er jo ikke alle som har likt, der av *personlige* instillinger Gratulerer med vel endt prosjekt Tabaqui. Dette ble veldig bra. Jeg er nesten misunnelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå