1234567890qwertyuio Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 <--- så vakkert er det. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 det er bare 2 ting å si. 1 fjern fingermerker. 2 dette ble/blir sinsykt bra. stå på. dette er noe av det råeste jeg har sett (ikke det at jeg har sett så mye). Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Sorry litt treg svaring. Har vært bortreist i helgen. MS-dos: har ikke fjernet bilder. Muligens skoleserveren som var nede. Ser ut som det funker nå uansett. Si fra hvis noen har problemer med å få dem frem. Haukeboe: Takker. Skal polere vekk alt av merker når jeg blir ferdig. Flytter og herjer såpass mye inni der enda at det er liten vits i å polere enda. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 det stemmer.. skoleservern var nede på lørdag i mange timer.. men kom opp igjen. men da var det ganske utstabil. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Sliter litt med å få lakt ut bilder av fremgangen om dagen. Dama har tatt med seg kameraet på ferie, så jeg må bruke et vanlig 35mm kamera for å få bilder av jobbingen. Holder hovedsaklig på med litt prosjekter på fronten. Synes ikke det ble så oent med fronten på Aerogaten stikkende frem, så her har jeg laget en løsning jeg tror blir bra. Akkurat nå sitter jeg å polerer vekk litt småriper med Autosol. Skal sende en film til fremkalling i dag, så kommer bilder så snart jeg får den tilbake. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 skummelt!! skummelt at det går ann å lage noe så RÅTT ut av et (min mening) såpass stygt kabinett! Det der er noe av det råeste jeg har sett Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Takker. Kabinettet er vel ikke i utgangspunktet stygt, men jeg er heller ikke noen stor fan av en helt gjennomsiktig plexiløsning. Sikkert fint med en gang, men rot og støv synes alt for godt. Dessuten må man jo i tilfelle bygge inn alt inni for å holde stilen (ala Orac). Tror det blir enda bedre når jeg er ferdig med det jeg driver med nå. Litt spent selv. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Har fått montert sammen toweret igjen nå. Synes fronten ble bra til slutt. Har desverre ikke fått tak i noe kamera enda, men har en 35mm film til fremkalling og der er det litt bilder jeg skal legge ut når jeg får den igjen. Ellers har jeg fått testet plassen inni der med det hovedkort fra en annen maskin. Ser ut som det blir goood plass (et par mm i allefall) til radiatoren. Var litt spent på om det gikk eller om jeg måtte kjøpe en mindre. Har hatt det litt travelt i det siste og xamen er like om hjørnet, men kommer strekt tilbake. Magnus Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Bruker du ikke digitalkamera? Lenke til kommentar
bluet Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Han har lånt det bort til dama... Endret 16. mai 2004 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Bruker vanligvis digitalkamera, men det er faktisk dama som låner det til meg Hun blir borte en ukes tid til, så i mellomtiden må jeg bruke vanlig speilrefleks. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ekke noe å klage på speilrefleks da! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 tar bare litt lenger tid å få dem til pcen da Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hørte jeg noen si skillz? Trodde at jeg pleide å bruke Dremelen mye. Der tok jeg feil... Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Er faktisk første gangen jeg bruker en dremel Gjelder bare å ta seg god tid å la det være igjen littegrann så man kan finpusse med fil. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Er faktisk første gangen jeg bruker en dremel Gjelder bare å ta seg god tid å la det være igjen littegrann så man kan finpusse med fil. Et såkalt naturtalent! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Så at du hadde kjøpt det VFD-displayet på Vendur. Men alt jeg finner på Vendur sin hjemmeside er étt eneste knøtte-vfd. Har de gjemt de andre, sluttet å selge eller må man ringe? Hva kostet ditt display? Og finnes det bra med programvare som støtter det? Hadde tenkt å kjøpe lcd fra Hammar.no, men vfd er jo mye penere. Men sikkert dyrere også. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 De hadde bare et på Vendur da jeg kjøpte også. Er ikke så stort nei. I forhold til kroner per antall tegn er det jo mye dyrere, men ser mye bedre ut også. Skulle egentlig hatt et Hammar LCD, men klarte å kortslutte det. Hadde planer om å bruke LCD Smartie på dette displayet og. Har faktisk ikke testet det enda. Burde kanskje gjøre det snart. Husker ikke helt hva jeg betalte for mitt, men tror det var en 5-600 kr. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Snodig salgspolitikk av Vendur. Noen som vet om andre som selger VFD i Norge? Var jo ikke noe særlig dyrere enn lcd, om du husker prisen rett Tabaqui. Har du brukt noe program for å få fram det som vises på displayet nå, eller er det ferdig programert inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå