Gå til innhold

-BMP- Black Mirror Project


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står nok riktig vei. Hvis du ser på den skinnen for ekstrafeste som sitter på min PSU må den nødvendigvis stå denne veien når PSU skal stå øverst i kabinettet. Driver så styrer litt med å lage power og ejectknapper nå. Driver å tester ut litt forskjellig med henhold til designet. Kommer bilder når jeg har bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det.

Lenke til kommentar

Da var det på tide med litt bilder igjen. Blitt ferdig med PSU nå takket være hårnålen. Hadde problemer med å få av ATX kontakten, og kom ikke på noe lurt å lage et verktøy av. Etter litt bearbeding passet hårnålen perfekt.

 

91l.jpg 92l.jpg

Til venstre er hårnålen i aksjon og til høyre er ATX kontakten helt av. Hvis noen skal gjøre dette, husk å notere HVOR alle lednignene skal, ellers blir det for endel ekstrajobb.

 

93l.jpg 94l.jpg

ATX kontakten og PSU ferdig. Synes resultatet ble veldig bra. Sleevingen tar seg sinnsykt godt ut.

 

95l.jpg

PSU tilbake i maskinen. Begynner å bli litt inni her nå.

 

Karamba: Var mye lettere å få løs ledningene på min PSU enn på din, tydlig det er forskjell på de forskjellige produsentene.

 

Ka dokker trur så langt?

 

Happy moddin'

Magnus

Lenke til kommentar

Dette blir tøfft!

 

Når jeg ser radiatoren og viftene vil jeg våge meg på å komme med et lite forslag.

 

Hvis du bygger opp en slags duct mellom radiatoren din som er like stor som radiatoren nede og med hull til de to viftene oppe, vil du kunne utnytte hele potensialet til radiatoren bedre. Hele radiatoroverflaten ville blitt tatt i bruk, og dødsona bak viftene ville blitt unngått.

 

Jeg vet at du har litt lite plass, men jeg tror likevel at du vil tjene på en eller annen kreativ løsning her.

 

Den dobble sleevingen av atx-kontakten ble flott (skal ikke se bort ifra at jeg vil kopiere den..).

Lenke til kommentar

Lekt litt med skjermkortet nå. Tatt av stock kjøleren og festet på ramkjølere

 

96l.jpg 97l.jpg

Nedstrippet skjermkort og ribbene som skal festes på. Hadde ikke noe teknisk sprit å rense med, men siden samboeren er sykepleierstudent var det litt legesprit og ymse desinfisering omkring her :) Renset både brikkene og kjøleribbene før de ble limt sammen med et tynt lag Arctic Silver Termisk lim. På bildet til høyre står ribbene på oversiden av kortet i press til tørk. Har limt på ribbene på andre siden også nå. Står og tørker. Kommer bilde når jeg tar av klemmene.

Lenke til kommentar

Pent, meget pent, men tror du kommer til å få et seriøst problem når du skal få inn hovedkortet. Med mindre de Acryl kabinettene er svært mye større enn et vanlig miditower så tror jeg den Evon kommer til å spærre for hovedkortet. Jeg med min BIEX2 syns det var svært trangt og før jeg gjorde noe med hovedkortplaten så var det umulig og komme til hovedkortet uten å ta ut vannkjølingen først.

Lenke til kommentar

Da har jeg tatt av klemmene på skjermkortet

 

98l.jpg 99l.jpg

Ribbene sitter som juling, så håper dette funker bra. Hvis noen er veldig oppmerksomme vil de kunne se at en av ribbene på undersiden av kortet forskjøv seg ca 1 mm mens den stod i press. Ikke så mye jeg kan få gjort med det nå. Får bare håpe at det ikke går noe særlig ut over totalytelsen.

Lenke til kommentar

Jesus fucking christ Tabaqui!!!!

 

Har sittet her en times tid og lest over work loggen din, og ma erlig innromme at det er hittil den beste jeg har lest... Har drevet litt med moddin selv, men etter din log, har jeg lyst til a gjore ganske mange store endringer med kabinettet mitt, ettersom jeg sitter med thermaltake lanfire cabbet er det en god del jeg kan gjore :)

 

Liker vannkjolingen din, men er litt for mye penger for meg atm siden jeg gar pa folkehoyskole...

 

Nar det gjelder kabinettet ditt, synes jeg ikke du kunne gjort det noe stiligere. Passer sa sinsykt bra med den svarte lakk fargen som lager gjenskinn..

 

Nydelig arbeid

 

Keep up the good work m8 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...