Tabaqui Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Takker. Blir moro å få montert den inn i fronten. Tror det blir hur kult som helst. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 konge prosjekt! jeg lurer på en ting. den tygon slangen, hvor fleksibel er den ? Har den minne? er det verdt å bestille ? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Ganske fleksibel. Kan lage en sirkel med indre diameter på 5cm uten å varme opp eller knekke slangen. Veggene er ganske så tykke, så tror den tåler endel. Minne er vanskelig å si noe om enda, etter som jeg ikke har testet den. Virker som kvalitet synes jeg, og det bør det også være til drøyt 100,- metern. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Tygon har minne ja.. Men det synes som endel av fasongen forsvinner over tid. Lenke til kommentar
cc Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Minne? What the.... Gidder noen forklare hva minne og slange har med hverandre å gjøre? Takk takk Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Minne - som at den beholder en spesiell fasong etter den har vært montert en plass. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hatt en liten handletur i dag. Fått tak i ny dremel og vært en tur innom clas og elfa for diverse smådeler. Har mer på vei i posten også, så det blir forhåpentligvis litt høyere aktivitet fra min side snart. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 dremel dremel("ekte"), eller fortsatt sånn dremel som ikke er ifra dremel ("ikke ekte") Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Dremel dremel denne gangen. Tenkte jeg skulle finne ut om det var mye forskjell i kvaliteten. Forventer at denne varer endel lengre enn clas ohlson rip-off saken. Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Håper du får det til!! Keep it up!! Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 På grunn av dårlig væremelding ble påskeferien utsatt noen dager. Dette gav meg tid til å jobbe litt mer. Her er resultatet av dagens jobbing. Her har jeg skåret ut slissen til DVD spilleren og borret hull til noen brytere. Fant etterhvert ut at jeg savnet litt symetri ved aerogaten. Har i det siste også puslet litt med tanken om å lage egne brytere til power og eject i plexi og alu. Da kan jeg bruke de orginale hullene som allerede er borret. Etter å ha pønsket litt fant jeg ut av at jeg ville lage et lite bryterpanel for å prøve å få litt mer symetri. Bryterene er små vippebrytere fra elfa. For å få plass til disse var jeg også nødt til å kutte bort en goddel av kretskortet til aerogaten. Dette går ikke utover funksjonen da det var en del av kretskortet som bare fungerte som feste for den lille viften som opprinnelig satt her. Jeg har blitt litt lei av at aerogaten piper et par ganger under oppstart også, så nå fant jeg frem loddebolten og fjernet hele buzzeren fra kretskortet *aaah stillhet* Sånn ser det ut når alt (minus DVD spilleren) er montert på baksiden av fronten. Den saken nederst er VFD displayet mitt. Har ikke fått testet dette etter at jeg fikk det, så håper at det lever enda.. Ellers er det masse loddepunkter på baksiden av alle bryterene jeg satt inn. Planen er å kunne slå viftene helt av (dette klarer ikke aerogaten) og slå lys av og på. Et aldri så lite nærbilde av DVD slot-en og bryterpanelet. Tok av den filtbiten som sitter i frontpanelet til Pioneeren og flyttet over til slot-en min. Tror ikke jeg skal ha på orginalfronten i det hele tatt bak der. Og sånn ser fronten ut pr dags dato. Den begynner å nærme seg ferdig. Skal ikke lage flere huller i den foreløpig i alle fall. To be continued... Magnus Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 faen det er genialt liker absolutt alle løsningene du har her hvertfall reflektoren og hele frontplaten work it work it! looking good! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 RÅTT!!!!!!!!! stiligste jeg har sett, utenenom bequiet.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dette er rett å slett herlig Tabaqui! Du overgår det selv hele tiden! Digger de bryterne du har erstattet knappene med på aerogate'n Nydelig! fortsett sånn! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Veldig bra, særlig knappene ved aerogaten på venstre side. Men en ting jeg lurte på: Ser ut som om det er veldig liten plass mellom Aerogaten og dvd slot in du har boret. Får dvdspilleren plass? Har du funnet ut om hva slags vannkjøling du skal sette inn? Hw? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Er plass til spilleren. Brukte fronten på spilleren spm mal for å markere opp området som skulle kuttes vekk. Vannkjølingen har jeg tanken og slangen på plass, mens en eheim 1048 ligger på postkontoret å venter på meg. Skal bruke en EVO 240 radiator med to titanvifter. Blokkene har jeg ikke kommet til enda. Når det gjelder resten av hw tar jeg det når jeg er ferdig med kassen, men nå kunne jeg tenke meg en AMD64 maskin. Vi får se etterhvert. Eneste jeg har på plass er et HIS Radeon 9800 skjermkort. Dette skal lekes endel med før jeg kjører det igang. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Vil anbefale Evo360 og RBX blokken (Kompatibel med amd64). Har dette selv, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Har pønsket endel på evo 360, men tror rett og slett ikke det er plass. kabinettet er såpass kort at radiatoren ville dekket til pci-sporene. Kabinettet er mindre en 10cm lengre enn den radiatoren. Det blir trangt med 240 også, men den er jeg sikker på at jeg skal få plass til. Får se hvor mye guts jeg har når jeg kommer så langt. Hadde du giddet å måle opp radiatoren din? Rund opp til næremeste hele cm. Så skal jeg dobbeltsjekke :-) Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nice!!! kjempe bra. Eneste jeg har og utsette på er antall skruer/nagler.. Men det er jo en smaksak og andre synes sikkert at det er tøft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå