Gå til innhold

-BMP- Black Mirror Project


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske fleksibel. Kan lage en sirkel med indre diameter på 5cm uten å varme opp eller knekke slangen. Veggene er ganske så tykke, så tror den tåler endel. Minne er vanskelig å si noe om enda, etter som jeg ikke har testet den. Virker som kvalitet synes jeg, og det bør det også være til drøyt 100,- metern.

Lenke til kommentar

På grunn av dårlig væremelding ble påskeferien utsatt noen dager. Dette gav meg tid til å jobbe litt mer. Her er resultatet av dagens jobbing.

 

77l.jpg

Her har jeg skåret ut slissen til DVD spilleren og borret hull til noen brytere. Fant etterhvert ut at jeg savnet litt symetri ved aerogaten. Har i det siste også puslet litt med tanken om å lage egne brytere til power og eject i plexi og alu. Da kan jeg bruke de orginale hullene som allerede er borret. Etter å ha pønsket litt fant jeg ut av at jeg ville lage et lite bryterpanel for å prøve å få litt mer symetri. Bryterene er små vippebrytere fra elfa. For å få plass til disse var jeg også nødt til å kutte bort en goddel av kretskortet til aerogaten. Dette går ikke utover funksjonen da det var en del av kretskortet som bare fungerte som feste for den lille viften som opprinnelig satt her. Jeg har blitt litt lei av at aerogaten piper et par ganger under oppstart også, så nå fant jeg frem loddebolten og fjernet hele buzzeren fra kretskortet *aaah stillhet*

 

78l.jpg

Sånn ser det ut når alt (minus DVD spilleren) er montert på baksiden av fronten. Den saken nederst er VFD displayet mitt. Har ikke fått testet dette etter at jeg fikk det, så håper at det lever enda.. Ellers er det masse loddepunkter på baksiden av alle bryterene jeg satt inn. Planen er å kunne slå viftene helt av (dette klarer ikke aerogaten) og slå lys av og på.

 

79l.jpg

Et aldri så lite nærbilde av DVD slot-en og bryterpanelet. Tok av den filtbiten som sitter i frontpanelet til Pioneeren og flyttet over til slot-en min. Tror ikke jeg skal ha på orginalfronten i det hele tatt bak der.

 

80l.jpg

Og sånn ser fronten ut pr dags dato. Den begynner å nærme seg ferdig. Skal ikke lage flere huller i den foreløpig i alle fall.

 

To be continued...

Magnus

Lenke til kommentar

Er plass til spilleren. Brukte fronten på spilleren spm mal for å markere opp området som skulle kuttes vekk.

Vannkjølingen har jeg tanken og slangen på plass, mens en eheim 1048 ligger på postkontoret å venter på meg. Skal bruke en EVO 240 radiator med to titanvifter. Blokkene har jeg ikke kommet til enda.

Når det gjelder resten av hw tar jeg det når jeg er ferdig med kassen, men nå kunne jeg tenke meg en AMD64 maskin. Vi får se etterhvert. Eneste jeg har på plass er et HIS Radeon 9800 skjermkort. Dette skal lekes endel med før jeg kjører det igang.

Lenke til kommentar

Har pønsket endel på evo 360, men tror rett og slett ikke det er plass.

kabinettet er såpass kort at radiatoren ville dekket til pci-sporene. Kabinettet er mindre en 10cm lengre enn den radiatoren. Det blir trangt med 240 også, men den er jeg sikker på at jeg skal få plass til. Får se hvor mye guts jeg har når jeg kommer så langt. Hadde du giddet å måle opp radiatoren din? Rund opp til næremeste hele cm. Så skal jeg dobbeltsjekke :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...