bergen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei. Jeg har en helt nybygget pc med bla. Abit nf7s v2.0 hovedkort, xp2500 prosessor og nec 2500 dvdbrenner. Da jeg i stad skulle brenne en video cd fikk jeg et problem. Jeg bruker nero express som brenneprog. Alt gikk fint helt til den skulle omkode video som det sto. Cpu gikk i 100% og at stoppa opp etter 2% av omkodingen. Har prøvd 4 ganger nå, men med samme resultat hver gang. Er det noen som veit hva som er feil? Er det riktig at denne prosessen bruker 100% av cpu? Takk for alle svar Lenke til kommentar
pepp Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har vert borti noe lignende,og det jeg gjorde var og avinnstallere nero. Gikk så inn i programmfiler og manuellt fjernet mappen med nero. Brukte også reg cleaner og fjernet allt som hadde med nero og gjøre. innstalerte så nero på nytt med bra resultat. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg bruker også Nero Express når jeg skal brenne ut SVCD/VCD. Dersom jeg skal brenne ut en videofil på ca. 700 MB, ligger CPUen på 100% og bruker ca. 4 timer på å omkode videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå