Djdalby Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Jeg trenger gjærne et forum til nettsiden min som er litt små proft med litt programerings mulighetter og slikt...... Men jeg prøvde ut phpbb2 men det vil ikke funke på den web serveren min isåfall gjør jeg noe feil... Men har dere litt peil om hvor jeg skaffer meg et slikt et.... Alle svar takkes Endret 17. februar 2004 av Mr.Ueland Lenke til kommentar
Klette Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 1. grusom topic. 2. hva skal du med "programmeringsmuligheter", når du ikke klarer å innstalere et enkelt forum engang? Ikke for å være frekk, men les litt dokumentasjon Lenke til kommentar
Crack Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hw.no bruker invasionboard Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Dette ser ut som noe Ompatut har laget... http://www.oslodj.com/bilder3/oslodj2_2.JPG Eller dimiles... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ser ut som du ikke helt var sikkert på om serveren støttet PHP eller om det var du som hadde gjort noe feil? Kanskje denne tråden kan være til hjelp? >> Link Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg bruker Invision på siden min . Det jeg liker veldig godt er at du kan laste ned bildegalleri og sånnt som kan inkluderes i forumet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Invision PowerBoard er det forumet jeg og hw.no bruker. Er litt avansert i oppsett, men er kjempelett installasjon på. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg synes det var utrolig lett å sette opp invision board jeg gikk på 5 min alt du trenger er en host med php og mysql/ODBC Så er det bare å følge beskrivelsen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hey thomas! hør litt med hosten din om de støtter php du! bare send en mail, og hør om de har støtte for php, eller gå inn på siden deres og sjekk om du finner noe! PostNuke er jo også et digg forum! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 PostNuke er jo også et digg forum! Mange er uenige i det.. jeg liker IKKE PostNuke Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 nei nei, jeg liker det ikke like godt som IPB, men jeg synes det er greit! UT klanen min bruker det, så jeg har liksom ikke noe valg... men jeg hadde likt det bedre hvis de hadde gått over til IPB egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå