miniPax Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Noen som veit om en effektiv (freeware) popup stopper til IE? Helst en som ikke legger inn hauger av spyware, toolbars, reklame og annen skit, men som samtidig er lett å bruke/konfigurere (spesielt med tanke på sider den ikke skal stoppe popups på) Og Opera er ikke aktuelt... Endret 17. februar 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Last ned stop-the-pop-up fra download.com! Null Spyware bare helt supert ! Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Vil også anbefale Pop-Up Stopper Free Edition fra Panicware Denne tar alt hos meg... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg er ingen tilhenger av små programmer i taskbar så jeg vil enten anbefale deg google toolbar, du kan selv søke på google med den og den er ikke sjenerende. Ellers a du investerte i NIS04, der er det pop-up stopper og ad-stopper. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Tror den nyeste update inneholder en innebygget pop up stopper... men personlig mener eg at du bør prøve Opera eller Mozilla... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 http://www.mozilla.org/products/firefox/ Gi den et forsøk. Last ned extensions om du føler for. Tar ikke lang tid med Firefox, gjerne kombinert med mouse-gestures og singelwindow-browsing, før du slutter å bruke IE. Ganske enkelt fordi du forstår hvor dårlig den egentlig er. Lukk opp øynene, og opplev en rask og fornøyelig surfing Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Som nevnt over... Google toolbar!! Vet det er en toolbar, som du sa du helst ikke ville ha. Men du kan ikke si det er et minus og ha verdens beste søkemotor alltid tilgjengelig rett forran nesa de...pluss den stopper popups som en dreven dørvakt fra den hardeste østkanten!! AKIRA Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Har nok endret meding om toolbar nå Elsker allerede google-baren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå