FoxM Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Heia! Har diverse musikk-dvd'er liggende som jeg godt kunne tenkt meg å høre på i bilen, også. Noen som vet om det er mulig å kopiere audio-delen på dvd'er til vanlig audio-cd? Har prøvd DvdShrink for å legge inn sikkerhetskopi av vanlig film-dvd'er og det funker fint, men altså: noen mulighet for å få lydsporet over på cd? Har ikke fått surra meg til å kjøpe dvd-brenner, ennå. Har foreløpig bare vanlig cd-brenner..... Muligens klønete spørsmål, men kan ikke se at noen andre har spurt om det før.... Any help would be greatly appreciated! Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ja det sjulle ikke være noe problem. Det er bare å rippe lydsporet til en fil. Etterpå må du konvertere det til stereo hvis det er et 5.1 spor. Hvis det finnes flere lydspor er det best å bruke stereosporet, det aller beste er å bruke PCM hvis det finnes. Deretter må du konvertere samplingsfrekvensen fra 48kHz til 44.1kHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå