Gå til innhold

Gamecube Air Flo Controller

Crazychip

Anbefalte innlegg

Hvem av oss har vel ikke ergret oss over det faktum at man alltid svetter i hendene når man spiller. Og i mange spill f.eks F-Zero GX kan dette gi dårligere presisjon.

Men Nyok, produsent av uorginale gamecube deler har gitt ut "Gamecube Air Flo Controller" med patenterte gummi håndtak og små hull som blåser luft ut av kontrollen i en regulerbar styrke. Ikke er den særlig dyr heller, finnes i diverse nettbutikker. :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den, men er ikke så fornøyd som jeg trodde jeg skulle være.. Du får riktig nok tørket hendene av viftene og bedre grep, men det er jo alltid en "downside". Tingen er at viftene tar en del plass og at knappene ikke er flyttet etter, på den måten passer den for folk med ekstremt lange tomler. De fleste vil nok sitte med tomelen nærmere X enn midt på A. Og når du snakker om presisjon, så hjelper ikke denne... syns i alle fall jeg da, og jeg har ikke små hender heller. Men det er mere å holde i da, for de som syns den vanelige GC-kontrolleren er litt i minste laget... sånn som meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...