Crazychip Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg bestilte noen varer hos akersmic.no (diverse ting til gamecube), og fra tidligere av så har jeg hatt erfaringen at det bruker valdig lang tid på og levere, eller at det ikke klarer og levere i hele tatt. Denne gangen akuratt som tidligere bruker det og lang tid, det kan nesten virke som om det aldri har noe på lager. I tillegg så ble jeg litt forviret av order statusen deres da en vare som har status "I Bestiling" enten ligger på lageret deres og venter på og bli plukket, eller den må bestilles. En annen artig status varen kan få er "Koblet", dvs at den er klar til og sendes. Jeg vil si at jeg har litt delte erfaringer med Akersmic.no men vil gjerne handle hos dem igjen dersom alt jeg har bestilt blir sendt. Så skal du handel hos akersmic.no, vær forberedt på at du kansje må vente litt. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Går inn i min andre vente uke på en god del PC spill, ting tar tid! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har vært medlem på akersmic en god stund nå og for ca et halvt år siden hadde de veldig kjapp levering I november bestilte jeg Need For Speed Underground der 1 måned før det kom i butikken, en såkalt forhåndsbestilling. Jeg trodde selvfølgelig at jeg skulle få kortet en dag før det kom i butikken eller på release, men istedenfor fikk jeg det to dager etterpå Det virker som om Akersmic var kjappere med sine leveringer før og at de har blitt tregere nå, kanskje p.g.a flere kunder. Min erfaring med Akersmic er uansett god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå