alka07 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 kjøpte nytt 120gb harddisk med 8 mb cache som jeg har koblet til maskinen fant den med en gang den kom til win xp men problemet at jeg ikke ser den i min datamskin vinduet hva må jeg gjøre ser at enheten fungerer. i fyll ut står dette type: ukjent status: ikke intialisert partringsmetod: gjelder ikke trenger hjelp Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 trenger virkelig hjelp her må jeg laste noe ? fra seagate sin hjemmeside eller må jeg formatere den? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Du må partisjonere disken før du formaterer den! Forsøk å høyreklikk på den fra 'Disk Manager' så tror jeg du skjønner resten ;-) timtowtdi Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Du må partisjonere disken før du formaterer den! Forsøk å høyreklikk på den fra 'Disk Manager' så tror jeg du skjønner resten ;-) Og hvis ikke dette går laster du ned og kjører Seagate Disk Wizard Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 takker for hjelpet gikk som det er utrolig støysvak kom på 111 gb da er dette riktig Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 kom på 111 gb da er dette riktig Stemmer på en prikk. Hvis du løfter blikket til en tråd som heter Manglende harddiskplass så finner du ut hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå