Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

internett

Anbefalte innlegg

hei...jeg har hatt et LAN i helgen, og skulle etterpå prøve å koble til internett igjen, som vanlig. men denne gangen funket det ikke?! jeg har prøvd å installere nye hjemmenettverk osv. men ingenting ser ut til å funke. ingenting har blitt konfigurert på under LANet heller...vennligst hjelp?? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hilken tilkobling har du?? hvis DSL, da ville jeg ha delt nettforbindelsen via switchen.. du plugger da inn TP kabelen fra DSL modemet i switchen, og tp kablene fra begge PCene også inn i switchen..

håper dette hjelper...

Hei, det kan høres ut som IP-instillingene dine er feil...

Om du har et xDSL abb, så skal det være nok å koble tp'n fra dsl boxen til switchen, og sette begge maskinene til å motta ip automatisk.

Iallefall må du sette ip-addressene slik det var da det funket...

Husker du hvordan det sto?

Men tror det kan løse problemet å sette den til å ta imot ip automatisk

disse svarå fekk eg erik prøv disse å se om det fonke

Lenke til kommentar
hei...jeg har hatt et LAN i helgen, og skulle etterpå prøve å koble til internett igjen, som vanlig. men denne gangen funket det ikke?! jeg har prøvd å installere nye hjemmenettverk osv. men ingenting ser ut til å funke. ingenting har blitt konfigurert på under LANet heller...vennligst hjelp?? :)

Hei izon og velkommen til forumet.

Må be deg ta en titt på Nettikette anngående bruk av topic for denne threaden hadde ikke akkurat den beste topicen.

Skulle egentlig ha stengt threaden, men siden er din første post på forumet så lar jeg det gå igjennom fingrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...