a_strann Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Heisann alle folkz.. Noen som har erfaring med å lage egne T-Skjorter? Tenker på slik dekorasjon eller bilder man kan printe ut fra egen printer, for så å og klistre, eller stryke på en T-Skjorte, genser etc.. Noen som vet hvor de selger slike "papir" eller hva jeg skal kalle d...? Endret 9. januar 2007 av a_strann Lenke til kommentar
clinton Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 er jo bare til og slenge sjorta i printeren og prøve det. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) er jo bare til og slenge sjorta i printeren og prøve det. var ikke det jeg mente da.. slik man klistrer eller stryker på.... Endret 17. februar 2004 av a_strann Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 HP hadde vel et slikt opplegg... Men det er jo steder der de gjør slikt profesjonelt for en hundrings eller noe slikt Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hmm vet ikke helt hva en sjorte er men jeg har mekka skjorte de har sånt "papir" i noen bokhandlere og hobbybutikker Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 HP hadde vel et slikt opplegg... Men det er jo steder der de gjør slikt profesjonelt for en hundrings eller noe slikt Ja, har HP printer. har også sett d tidligere, men husker ikke hvor... Men jeg vil ikke betale andre personer for å gjøre d. skal det gjøres, gjør d selv Lenke til kommentar
103 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Sjekk clas ohlson. De har slikt papir du kan legge i skriveren! LINK Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Jepp, jeg fant jeg fant.. Nå skal det lages noen KULE t-skjorter her altså Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jepp, jeg fant jeg fant.. direkte link ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå