8210fan Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg la selvsagt bilnøkkelen i lomma sammen med mobilen, det gikk ikke bra. displayet er fullt av riper. har noen en ide om hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 skifte deksel eller bruke sånn ripefjerner hvilken mob. har du foresten... 8210?? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvor får du sånn ripefjerner?? Trenger det kansje til ytterskjermen min.. den har også vært i kontankt med nøkler.. Lenke til kommentar
8210fan Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 har en Ericsson R600. da jeg registrerte meg tenkte jeg på å kjøpe 8210. dekselet er ikke utskiftbart. hvor kjøper man sånn ripefjerner og hva koster det? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 har sett d mange steder... er sånn lim ellr noe som man fyller i ellr sånn... virker fint fint uanset om d ikke høres sånn ut... ihvertfall på gamle mobiler som 3310 ol. men de har jo deksler... ville ikke anbefale anette å gjøre d... kanskje d er litt anna glass :S men men.. finnes først og fremst på sånne altmulig butikker som biltema og clas olhson Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Annen glans?? åssen da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 tror d er litt mer solid glass på ytterdekslet skjønner du... kanskje du trenger noe mer profesjonelt.. som fåes på en glass handler... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg vil ikke anbefale ripefjerner, ødela 6600 displayet mitt Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg kjøpte ripefjerner hos Clas ohlson. Siden jeg er perfeksjonist, så hater jeg riper osv.. Fungerer helt fint. Det er slipepasta som polerer ned plasten. Virker som at det er vanlig Autosol på en liten steindyr tube... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kjøpte selv ripefjerner og brukte det på min Siemes S25 (hehe, det var en stund siden ja!). Ble ihvertfall ikke noe dårligere slik som "Gandalf the Grey" har opplevd, men merket at noen av ripene ble borte og det så blankere ut... Jeg kjøpte Displex display polish fra mobilsentrum. De har også alt du trenger og spesielt IKKE trenger til mobilen din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå