house Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 <? if (isset($menu)) { switch($menu) { case "parties": include "/php/parties.php"; break; case "pictures": include "/php/pictures.php"; break; case "contact": include "/php/contact"; break; case "dj": include "/php/dj.php"; break; case "sms": include "/php/sms.php"; break; case "guestbook": include "/php/gbook.php"; break; case "suggestions": include "/php/suggestions.php"; brkeak; case "about": include "/php/about.php"; break; case "admin": include "/admin/admin.php"; break; default: include "/news.php"; break; } } ?> jeg har fixa å trixa med denne der, men da jeg setter igang linkene (<a href="<?php echo $PHP_SELF ?>?menu=parties" class="menu">parties</a>) så kommer den php fila jeg skal åpne bare på toppen av siden.. hvorfor? å hvordan får jeg den til å loade helt på nytt?? Dan Stamnes Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Heisann! Koden du har brukt her inkluderer bare fila som den skal gjera, dvs. at om du har dette i frames, så vil du berre sjå denne sida i den samme ramma som den blei inkludert i. Du må nok til med redirect-funksjonar om du skal få dette til med frames, ved hjelp av headers. Har bladd litt i PHP-manualen, og fant denne koden: header ('Location: http://www.kom-her.no'); Husk at ein må sette headers før noko anna er blitt sendt til klienten. _________________ Vegard A. Larsen, xaltra.net og sourcecode.no E-mail: [email protected] [email protected] [ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2001-10-28 13:46 ] Lenke til kommentar
house Skrevet 28. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2001 hei jeg fant ut hva som jeg gjorde, jeg la include scriptet på toppen av sida, jeg kjører en side ("uten") frames, kun tables, så jeg la den i den tablen jeg skulle ha, å da funka det... takk så mye folka Dan Stamnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå