Gå til innhold

Kvalito IT AS konkurs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, det måtte jo komme dette... Men jeg lurer på hvem som på sikt skal overta driften av xDSL tjenestene. Har SDSL selv og jeg har max hatt 1.5MBit på 2 MBit linje... Kanskje noen andre klarer å levere noe bedre. Hvordan er det med oppsigelsestid på linjen etter dette ? Kan jeg bytte til f.eks Bluecom med en gang eller ? Noen som vet ?

Ellers må jeg jo skåle, det er jo ikke ubegrunnet at slike ting skjer. Kvalito IT har ALLTID skyldt på andre leverandører når det er problemer - denne gangen er det visst Skattedirektoratet som får skylden :no:

Ludo
Lenke til kommentar

Hei Howard, forumsøk er en fin ting =)

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=208647

Min post var jo første ut.

Offtopic :

En ting jeg reagerer på er at når vanlige brukere setter opp 2 helt like tråder, blir den ene stengt, men når folk som faktisk jobber for HW.no gjør det samme når det allerede finnes en post som er 10timer eldre, så er det ingen som reagerer.

Synes moderatorer også burde lære seg forumsøk litt bedre, bør være unødvendig å ha så mange poster ang. Kvalito's konkurs.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar

Som de andre her påpeker syns jeg ikke det kom som en bombe at Kvalito skulle komme ut i dårlig vær.

Tror de kunne tjent mye på å ha ansatt et par kundeservice folk slik at kritikken mot dem ble mindre. Her på forumet er det veldig få som har noe positivt og si om kundeservicen og dårlig kundeservice positivt gir potesielle kunder et dårlig og amatørmessigt intrykk av IPS-en

Lenke til kommentar
Som de andre her påpeker syns jeg ikke det kom som en bombe at Kvalito skulle komme ut i dårlig vær.

Tror de kunne tjent mye på å ha ansatt et par kundeservice folk slik at kritikken mot dem ble mindre. Her på forumet er det veldig få som har noe positivt og si om kundeservicen og dårlig kundeservice positivt gir potesielle kunder et dårlig og amatørmessigt intrykk av IPS-en

ISP'n :D

Men jeg er helt enig ja, de hadde trengt bedre kundeservice hos Kvalito. Men nå er det for sent, lurer på hvem som tar over for dem, evn. om det blir de ansatte som kjøper opp.

Lenke til kommentar

ISP'n :D

Men jeg er helt enig ja, de hadde trengt bedre kundeservice hos Kvalito. Men nå er det for sent, lurer på hvem som tar over for dem, evn. om det blir de ansatte som kjøper opp.

isp-en eller isp'n det går i samme båtten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...