Rocambole Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Han må hvertfall forte seg å sende kravet til konkursboet med en gang så det blr registrert. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hihi. Positivt for forbrukerne egentlig. Slipper å slite med en så useriøs aktør. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Dette var virkelig trist. Seriøst. Kamerat sin server står på 100Mb linje hos kvalito. Lenke til kommentar
hhhmmm Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Var ikke så veldig overraskende nei. Men litt trist for meg, med adsl hos dem Men kanskje det åpner muligheten for leverandørskifte uten problemer med bindingstid. Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jaja, det måtte jo komme dette... Men jeg lurer på hvem som på sikt skal overta driften av xDSL tjenestene. Har SDSL selv og jeg har max hatt 1.5MBit på 2 MBit linje... Kanskje noen andre klarer å levere noe bedre. Hvordan er det med oppsigelsestid på linjen etter dette ? Kan jeg bytte til f.eks Bluecom med en gang eller ? Noen som vet ? Ellers må jeg jo skåle, det er jo ikke ubegrunnet at slike ting skjer. Kvalito IT har ALLTID skyldt på andre leverandører når det er problemer - denne gangen er det visst Skattedirektoratet som får skylden Ludo Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har 1 mnd oppsigelsestid på en server jeg leier av Kvalito. Sendte mail om at jeg ikke ønsket serveren min mer i går... `Går oppsigelsestiden ut ettersom de er konkurs? Det er jo litt kjipt å måtte kaste penger inn i konkursboet deres. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hei Howard, forumsøk er en fin ting =) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=208647 Min post var jo første ut. Offtopic : En ting jeg reagerer på er at når vanlige brukere setter opp 2 helt like tråder, blir den ene stengt, men når folk som faktisk jobber for HW.no gjør det samme når det allerede finnes en post som er 10timer eldre, så er det ingen som reagerer. Synes moderatorer også burde lære seg forumsøk litt bedre, bør være unødvendig å ha så mange poster ang. Kvalito's konkurs. Endret 17. februar 2004 av lavizh Lenke til kommentar
pskard Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Saken er den at når vi lager/publiserer en sak så lager publiseringssystemet automatisk en tråd om det i forumet. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Saken er den at når vi lager/publiserer en sak så lager publiseringssystemet automatisk en tråd om det i forumet. Ok. Noted Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Som de andre her påpeker syns jeg ikke det kom som en bombe at Kvalito skulle komme ut i dårlig vær. Tror de kunne tjent mye på å ha ansatt et par kundeservice folk slik at kritikken mot dem ble mindre. Her på forumet er det veldig få som har noe positivt og si om kundeservicen og dårlig kundeservice positivt gir potesielle kunder et dårlig og amatørmessigt intrykk av IPS-en Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Som de andre her påpeker syns jeg ikke det kom som en bombe at Kvalito skulle komme ut i dårlig vær. Tror de kunne tjent mye på å ha ansatt et par kundeservice folk slik at kritikken mot dem ble mindre. Her på forumet er det veldig få som har noe positivt og si om kundeservicen og dårlig kundeservice positivt gir potesielle kunder et dårlig og amatørmessigt intrykk av IPS-en ISP'n Men jeg er helt enig ja, de hadde trengt bedre kundeservice hos Kvalito. Men nå er det for sent, lurer på hvem som tar over for dem, evn. om det blir de ansatte som kjøper opp. Lenke til kommentar
KimCOm Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ikke uventet dette nei. Var vel bare et spørsmål om tid, før de gikk dunken. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Dette har jeg ventet lenge på, men jeg hadde egentlig håpet på at de skulle grilles litt mer i media først med all den monkey buisninssen sin Dette var for bra for dem! Lenke til kommentar
noxic Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jiiiihaaa! Nå blir det mere liv også: Kvalito IT etterforskes for momssvindel [digi.no] --NOXiC Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jiiiihaaa! Nå blir det mere liv også: Kvalito IT etterforskes for momssvindel [digi.no] --NOXiC Monkey buisniss! Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Nettavisen skriver at Kvalito blir kjøpt opp av Chess. Godt nytt, tenker jeg. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Som de andre her påpeker syns jeg ikke det kom som en bombe at Kvalito skulle komme ut i dårlig vær. Tror de kunne tjent mye på å ha ansatt et par kundeservice folk slik at kritikken mot dem ble mindre. Her på forumet er det veldig få som har noe positivt og si om kundeservicen og dårlig kundeservice positivt gir potesielle kunder et dårlig og amatørmessigt intrykk av IPS-en ISP'n Men jeg er helt enig ja, de hadde trengt bedre kundeservice hos Kvalito. Men nå er det for sent, lurer på hvem som tar over for dem, evn. om det blir de ansatte som kjøper opp. isp-en eller isp'n det går i samme båtten Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Det er skrevet IPS. Forresten, hvor er folk fra ITPRO forum for å forsvare Kvalito nå? Endret 18. februar 2004 av jokab Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Synes denne er bra jeg: http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/3533505.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå