Howard Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kvalito IT AS konkurs Det ble i går åpnet konkurs i boet til internettleverandøren Kvalito IT AS. Nå må firmaet møte i skifteretten. Les artikkelen her Lenke til kommentar
viranth Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 I dagbladet kunne man nesten tro at de hadde gått under pga hard konkurranse. Solgte tjenester med tap etc, men tror det heller er måten de har drevet firmaet på. Etter alt jeg har lest og hørt om kvalito, er det i det hele tatt rart at de har klart å holde seg på bena så lenge de gjorde. Lenke til kommentar
qingan Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det måtte vel skje før eller senere... Får håpe at alle som har Kvalito som ISP får funnet seg andre leverandører da.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Oioi.... jaja hva skjer nå? jeg har kvalito adsl, må jeg gå over til en annen leverandør? tipper at selskapet blir lagt ned hvis ingen kjøper det... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 da ble posten fra tidligere i dag bekreftet... litt trist at det er en aktør mindre men slik går det Lenke til kommentar
bingelibang Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Som tidligere Kvalito-ansatt vil jeg si at jeg har ventet på dette lenge, selv om det også er litt vemodig. De har hatt all mulighet til å få orden på sakene sine, men med den bedriftskulturen og egosentriske lederstilen de har hatt siden starten er det ikke rart at de går konkurs. Jeg vedder en femtilapp på at Kaj Størdal Toftner nok vil jobbe i kassa på Rimi i all overskuelig framtid. Endret 17. februar 2004 av bingelibang Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ouch! Jaja de "had it comming" mener eg. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 fordi de fortjener det? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Søren, jeg som har ADSL med de, må jeg begynne å se etter nytt abonomang? Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Må bare *LOL* Stakkers dere som er kunder da .... Lenke til kommentar
Savage Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Må bare *LOL* Stakkers dere som er kunder da .... Nja, dette er vel heller en gledesmelding for min del. Noen som vet om jeg kan bytte leverandør nå, eller må jeg fortsatt vente? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Må bare *LOL* Stakkers dere som er kunder da .... Var positive i forhold til kvalito i starten, god service osv. men etter 1/2år som kunde ble jeg mer og mer skeptisk, folk fikk problemer og de svarte ikke på spørsmålene mine (og de faktisk løy en gang om en liten ting). Men men kvalito tok dukkerten selv, og det er bare seg selv de kan skylde på. Håper jeg blir satt over til en bedre adsl leverandør så lenge det ikke er telenor, tiscali eller tele2 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 DET VAR ****** MEG PÅ TIDE. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvordan går det med de som har gått til sak mot dem for å få utbetalt lønn de har tilgode? kjenner en som har 130.000kr tilgode, får han aldri se de pengene? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det finnes vel noe som heter "Lønnsgarantifondet" elns, som skal sikre ansatte ved konkurser. Hvordan det stiller seg dersom det er en tvist vet jeg ikke. Edit: Link Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Var nok ikke noe stort sjokk akkurat.... Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Oh sjiiit! Tror ikke kompisen min ser noe til de pengene. Tror han har komlet for lenge og stolt på at de skulle ordne opp. De har gitt han løfter om å ordne opp i over 1 år->fristen har nok gått ut! Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Klippet fra ITAvisen Link : Kvalito konkurs Men bare i Trondheim Det gjelder 'kun' moderselskapet skal en tro på ITavisen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå