goggys Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hei! jeg delte internet mellom 2 pc-er via en 100mb switch men da jeg kom hjem fra et LAN så fikk jeg det ikke til å virke. Har prøvt å kjøre den windows nettverksveiviseren på begge maskinene men det virker forstatt ikke . Det ville vert supert hviss noen kunne hjelpe meg. jeg vil vere evig takknemlig takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvilke OS kjører du? Lenke til kommentar
Hauk500 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hilken tilkobling har du?? hvis DSL, da ville jeg ha delt nettforbindelsen via switchen.. du plugger da inn TP kabelen fra DSL modemet i switchen, og tp kablene fra begge PCene også inn i switchen.. håper dette hjelper... Lenke til kommentar
connect Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei, det kan høres ut som IP-instillingene dine er feil... Om du har et xDSL abb, så skal det være nok å koble tp'n fra dsl boxen til switchen, og sette begge maskinene til å motta ip automatisk. Iallefall må du sette ip-addressene slik det var da det funket... Husker du hvordan det sto? Men tror det kan løse problemet å sette den til å ta imot ip automatisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå