Gå til innhold

==== Slettet ====

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd den i ei uke, og fant ingenting som gjorde det jeg hadde til noe bedre. Jeg bruker bare codeview og "Files" panelet.

tipper at du ikke har giddet å utforske sor mye, skaff deg fullversjonen så merker du STOR forskjell... :yes:

Men hovedpoenget mitt er at jeg trenger kun enkle funksjoner. Jeg trenger de andre funksjonene rett og slett ikke. Behovet er ikke der.

Lenke til kommentar

brukt dreamweaver/utradev siden 2.0..

hatt dwmx siden tidlig beta, og beta 2.01 var faktisk best av mx-versionene.. :p

bruker DWMX (pre 2004) nå..

mest pga. at 2004 versionen spiste ressurser, og med ps, dwmx, irc, opera, smartftp, winamp, etc.. så blir det tregt... (I tillegg så hang det seg flere ganger daglig..)

Lenke til kommentar

Endelig har jeg fått muligheten til å utale meg og da :D hehe

Synes den var mer behaglig å se på, litt uvant, men sånn er det med alt nytt.

Dessuten utnytter de plassen bedre.

Det jeg kanskje la merke til i den lille 5 min testen var det med CSS. Husker i FP fikk man enkelt gjort slik at man ikke fikk underline på linker.

Dette har nå kommet inn i DW også, uten å lage eksternt stilark eller lage intern.

Det blir internt, men nå gjøres det ved å gå inn på page properties. Dette kunne man ikke før. Så nå har vel igrun DW blitt mer n00b vennlig, slik som FP ( @ PoleCat :p ) er.

Dessuten på table properties har man dropdown til css style (class)

BTW så ga den meg litt desig ideer og :D

Lenke til kommentar
Jeg liker egentlig ikke wysiwyg-editorer... :shrug:

det kommer jo helt ann på om du bruker den som dette. som nevnt veldg bra av kviks.

Jeg synes den er fin å bruke pga css, php og html støtte.

dessuten er det greit hvis man kjapt skal forandre noe på en tabell...

men bruker den aldri som rein wysiwyg, noen ganger kombinert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...