Ducklink Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Her hadde jeg tenkt at vi kunne lage en tips & tricks spalte når jeg ikke har sett det. EKS :Gamle vifter jeg fant en gammel IBM på dyngen får noen måneder siden, den hadde to 90 vifter i seg og de ble kjempefine med ssølv/krom lakk på seg. Noe som anbefales for folk med lite penger. Støvsuger: Hadde også tenkt og lage en støvsuger som var en vifte og en "filterpose" den ville kunne settes et sted i rommet og suge til seg støv. Har man nok/effektive støvsugere så slipper man og støvsuge. Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Jeg kom og til og tenke på: Dere har lyst til og bruke et gammelt kjøleskap men så er det begrensningen at kjøleskapet ikke er bygd for konstant drift , og vil ta kvelden ganske fort. Løsning: Et kjøleskap/frysedisk av typen åpen(ikke dør/lokk ) slik som i butikk da disse er bygd for å være i konstant drift. En radiator inn og kald og god væske ut Endret 18. februar 2004 av Ducklink Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 det er jo en kjempe god idè da.. men det spørs om det blir noe av.. vet du om en søppeldynge i nærheten av eller i Oslo hvor man kan få græbba til seg litt "søppel"? Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Er ikke helt sikker når jeg bor i indre Østfold , men tror det er en som heter Grønnmo, og så har jeg sett noe elektronikk retur på Alnabru tror jeg(på tv da) Heldig dere som bor i Oslo sikker mange Gullgruver for overklokkere der Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 ikek vær for sikker.. har vært å sett på alabru, da jeg klarer å komme meg dit på 3-4 min må det minste.. (ca. 10 min til søppelgreiene) men de har masse kameraovervåkning, og så brenner de alt så snart som mulig... Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Brant de El retur ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 såvidt jeg har fått med meg, så brenner de absolutt alt de får inn.. men er det ingen som kan komme med tips slik som tråden ber om eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå