sblindheim Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) moderator: er dette feil plass så flytt den gjerne Heisann.. Tenkte jeg skulle sette opp en filserver her hjemme, men er veldig usikker på hva som er nødvendig å kjøpe av komponenter og hvilken programvare som er best for å få den mest mulig kompatibel. Jeg tenker da å få den billigst mulig samt relativt stillegående. Jeg stiller ingen krav bortsett fra: *den skal støtte både s-ata (gjerne gjennom tilleggskort) og p-ata *stillegående *kunne nås fra min nåverende maskin som kjører W2k *ENKEL software *ikke tar for mye plass:) Antallet harddisker vil i første omgang bli 2*120GB WD caviar m/8MB cache(DE HAR JEG) men selvfølgelig vil den øke etterhvert som pengene tilsier det:P Så tenkte jeg noe på en sånn boks som deler skjerm, tastatur og mus mellom flere maskiner slik at jeg slipper å kjøpe nytt av det. (den finner jeg selv) Noen forslag som ikke blir for dyrt? er det noe dere lurer på så spør!! edit: skrivefeil Endret 17. februar 2004 av fight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå