Gå til innhold

P r o b l e m ! ! !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei du når dere bygte PC-en sto dere på noen tepper eller lingnene?. mens du bygger eller i det hele tatt tar i PC-en så lade du strøm til PC-en .

Det er viktigt å jorde deg ev ta i kabinettet, eller ha metall ledene armbånd på hånden som leder til e kjøleskap eller ett eller annet som leder strøm til jorden. delene blir skadet men funker kanskje 1 år så ryker de.

jeg jobber med dette og vet litt.

du lade 1000volt i liten amp og det kan skade.

jeg anbefaler deg å byttelåne. psuen skal tåle veldig mye og evt overspenning i nett SKAL den tåle.

ikke ved lynnedslag men ellers.

Prøv først å reset biosen se manualen .

Hvis du tror det er minne som sagt har du skrevet av PC-en går på men ingen bilde, det skjer hvis minne har en defekt, hvis hovedkortet har defekt skal det pipe lage en form for lyd fra seg, prøv å sett minne i den siste minne blokken. hvis du ikke har fått det til.

som sagt byttelån deler det er ikke psuen hvis det kommer strøm.

da hadde kortet kortsluttet brent opp..

hvis du har lyst til å spandere 500 kr så kan du kontakte startit data butikk de setter kortet over en stor test som tar ca 13.14 timer da finner de alle defektene , ps de kan ikke reparere feilen...

det kan ikke være så gale...

Lenke til kommentar

Ja jeg sa jo at det var PSU'en somhadde streika! Og vi jobba faktisk på ei glassplate da vi satte sammen PC'en og vi vet hva det tåler og ikke tåler så det var nok ikke statisk elektrisitet elle noe. Studerer til dataing, så vi vet hva vi holder på med vi og :smile:

/mvh steinih

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...