pstub Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei! Jeg trenger litt hjelp her... Har en laptop som ikke har LPT eller COM-porter innebygget, og har utstyr som jeg skal koble til som trenger begge disse (utvikling av elektronikk til instrumenter...). Det går IKKE med adapter for USB-porten, og utstyret fins ikke med USB-plugg. Lurer på om noen vet om det fins adaptere fra PCMCIA til LPT og/eller COM porter??? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
hce Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Er du HELT sikker på at de ikke går med usb->COM adapter? Jeg benytter en USB->COM adapter når jeg utvikler med Atmel sine STK-kort (for programmering av mikrokontrollere). For meg fungerer dette helt fint. Har dessverre ikke sett LPT/COM for PCMCIA :-/ Lenke til kommentar
pstub Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Det er mulig det går med overgang til COM, men det står i manualen at det IKKE anbefales med USB til LPT, og vi har behov for begge deler. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvilken maskin har du? Kanskje du kan kjøpe deg en dockingstasjon? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Sorry, men det er ikke noe alternativ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå