nitrandir Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 saken er at jeg har kjøpt meg en ny harddisk, en 200 giger fra WD. jeg har plugget inn harddisken, og formatert. da får jeg bare ut 128 gb av den. ok, greit nok tenkte jeg og druste opp partition magic. da fikk jeg opp det bildet som ligger her http://home.no/omfgplzstfu/hjelp/hjelp.bmp . jeg mener det at den harddisken med en turkis farge etter seg er den siste delen av harddisken jeg trenger (den heter bare "*" nå) men allikevel, hva skal jeg gjøre for å slå de to partisjonene sammen? Sorry dårlig forklaring Vær så snill å hjelp meg med dette her!!! Lenke til kommentar
Destro Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Sikker på at hovedkorte støtter så stor HD da? Edit: vis du skall bare legge de sammens så må du vell slette den (*)partisjonen og deretter legge dem sammens! hvis jeg husker rett ! Edit: eller har du informasjon på den som du vil ha? vis så har du vel et valg der du kan legge dem sammens/merge dem! som sakt så er det 1 år siden jeg brukte PM så jeg husker ikke helt hvordan det var! Endret 17. februar 2004 av Destro Lenke til kommentar
Luv Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hadde du hatt winxp tror jeg du måtte lastet ned sp1, men jeg vet ikke ettersom du har win98(?). Lenke til kommentar
Solitaire Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Test med Western Digital Lifeguards tools for DOS. Det er mulig at disken blir satt til mindre størrelse når du formaterer den. Da kan du enkelt sette den tilbake til normalt igjen med DOS verktøyene. (Dataene på disken går tapt). Lenke til kommentar
Solitaire Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 og jeg antar at det er den GULE som er den nye disken din. Den turkise er bare extended av D:, G: og I: Lenke til kommentar
jivac Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hehehe...russebildene var mer intr..... Men har du prøvd bare å formatere disken, reboote, (innstalere SP1 som nevnt tidligere)så skal du få opp de resterende Gb, og da kan du jo eventuelt pruke PartMag eller fromatere heledisken på ny.... Lenke til kommentar
Destro Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 han har så rett så rett. bare jeg som ikke tenkte eller studerte bilde nøye nokk. vis du skall lege dem sammens så må du vel, legge samens alle partisjonene på exstendid, deretter legger du samens de to partisjonene det vil si primery og exstended partisjonen. tror jeg da eller du kan prove det med en gang det blir merge du skall bruke! Lenke til kommentar
Pinhead Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Er det ikke en grense på 128 GB på ATA/100? Tror ikke det er noen alternative måter å fikse på det uten å skaffe seg en ATA/133 kontroller. Jeg er ikke ekspert på nintendo så jeg kan ikke være sikker. Lenke til kommentar
nitrandir Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 takk for mange flotte svar folkens... jeg skal teste om noe av det funker. jeg kjører windows 2000 på pc`en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå