Putekos Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 På venstrehånden bruker jeg alle, men på høyre bruker jeg bare pekefinger..waste of fingers? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Bruker også touch, så ka eg bruker mest er eg då litt usikker på... Men bruker absolutt alle fingre. Den fingern som bommer mest derimot er høgre lisjefing...ja lisjefing.. Til dei som bruker touch, ka tommel bruker du til "space"? edit: skriveleif...hokus pokus Endret 19. februar 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 På høyre hånd er det: peke-,lange- og ringfinger (og tommel til space). På venstre hånd er det: peke- og langfinger (og lillefinger på "skift") Er venstrehendt Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 bruker nesten bare pekefingeren på begge hender, har bare blitt en vane. Kan bruke de andre fingrene og, men har bare vent meg til å bruke pekefingrene. Prøvde litt å skrive med alle fingrene nå, det gikk jo faktisk mye greiere. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 På høyre hånd er det: peke-,lange- og ringfinger (og tommel til space).På venstre hånd er det: peke- og langfinger (og lillefinger på "skift") Er venstrehendt Hm...er det slik at venstre-hendte bruker høgre-tommel til space og høgre hendte bruker venstre-tommel? /me høgre-hendt og bruker venstre tommel. Men eg e "venstre-fota" så det e noke merkelige greier der.. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Bruker nok pekefingrene mest, men kan også bruke andre fingre...øvelse gjør mester Skriver raskt nok uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå