Straydog Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hvilken finger på den dominante hånden bruker du mest når du skriver på et tastatur? Jeg bruker langefingeren - er høyrehendt. Er det mest vanlig?? (bruker seff de andre fingrene også, men mest langefingeren) Ja, jeg kjeder meg.... Endret 17. februar 2004 av Straydog Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg bruker alle på venstrehånden, men nesten bare pekefingeren på høyrehånden.. vet ikke hvorfor det har blitt slik.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 vet ikke helt.. hmm.. nå som jeg skriver ser det ut til at der er pekefingeren.. venstre pekefinger.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg bruker pekefingrene og langefingrene mest, og de er ca like mye brukt på begge hender. (dårlig formulert) Lenke til kommentar
Luv Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 @ left; alle @ right; peker'n og langemann Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Bruker mest høyre langfinger og venstre pekefinger. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har en tendens til å bruke venstre og høyre lille-finger ganske mye, til shift, ctrl og de knappene rundt der. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg bruker, pekefingene mest... Men det går en del i langefingre og lillefinge og, bruker venste og høyre like mye forresten, sjøl om jeg er utrolig høyre hendt... PS! Venstre hånd brukes bare til tastatur, rulle røyk og skru opp flasker, holder hardere fast med den. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Pekefingrene seff. Det er fordi de bokstavene som brukes ofest er pekefingerbokstaver. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg bruker alle på venstrehånden, men nesten bare pekefingeren på høyrehånden.. vet ikke hvorfor det har blitt slik.. Samme gjør jeg også.. vet ikke hvorfor nei! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 fordi de tastene til venstre blir brukt mest Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ummm... Jeg skjønner ikke spørsmålet helt Hva skal jeg svare om jeg bruker touch (eller som norsk språkråd sikkert vil kalle det tøtsj ) da? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 @ venstre hånd : pekefinger @ høyre hånd : langefinger Balle Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Venstre: alle fingrene. Høyre: alle, bortsett fra ringfingeren. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg kan touch, og bruker det... det er vel venstre langemann som får tynt seg mest... Jeg kan også skrive forholdsvis raskt med kun venstre hånd (høyrehendt) og høyre hånd på musa. Det er som regel det jeg gjør når jeg er lat og ligger over skrivebordet. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg bruker alle på venstrehånden, men nesten bare pekefingeren på høyrehånden.. vet ikke hvorfor det har blitt slik.. Samme gjør jeg også.. vet ikke hvorfor nei! me2. Nøyaktig samme..aldri tenkt over det jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Lillefingrene og pekefingrene. Shift og control. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 bruker for det meste alle fingrene, men _kun_ og atter kun høyre ringefinger på backspace knappen. weird Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeg bruker alle, men det er ikke så ofte jeg bruker lillefingeren, er bare på noen taster de blir brukt Lenke til kommentar
Mello Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hensikten med den topicen her kan være misvisende helt til folk faktisk kommer inn å ser hva som er skrevet. "hvilken finger bruker du?" kan henvises til kvinnens onani teknikker osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå