Mathias Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei! Jeg har et problem med explorer etter at jeg kjørte Adaware for å fjerne spyware fra imesh og kazaa. Problemet er at explorer ikke lenger klarer å laste inn reklamebannerne (feks de på startsiden) Nettleseren får ikke kontakt med aktuelle sider. Jeg har prøv å legge tilbake filene fra adaware, men feilen rettes ikke. mener at problemet er relatert til en dll fil, men er litt lost mht hva som kan gjøres. Jeg har Xp og siste versjon av explorer installert. Noen som kan hjelpe meg? Mvh Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 yeye isje for å veræe frekk men imesh og kaza fucker pcen. de to nedlastnings programmene er bare for å lage et ****** men men ikke min pc du burde kansje prøve deg på dc++ Lenke til kommentar
Timur Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Tror ikke KaZaA funker når du har fjerna ad-waret fra det Endret 18. februar 2004 av Timur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå