Straits Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 2 venner av meg hadde slike, men kasta de fordi de var dårlige, og gikk i stygger rimelig fort. De har nå plantronics audio 90... Jeg bestilte meg koss ur40 i går. Vurderer å skaffe meg dem jeg også.. En kompis av meg kjøpte seg r55b og etter å ha prøvd dem blir det nok UR40.. Gi tilbake melding på hva du synes om dem da... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg kjøpte meg R55B her om dagen og jeg er ikke helt overbevist. Veldig plastic og føles veldig stramt og tungt. Slitsomt å ha på over lengre tid. Lyden er helt grei. På den annen side er det vel ikke mer å vente for en så lav sum. Lenke til kommentar
jaengevik Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det headsettet som du har link på det har eg, og synest det er det beste eg har hatt noen gang. Det har en veldig behaglig pris og bra utelse! mye for pengene! Lenke til kommentar
Straits Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Må jeg bestille direkte fra plantronics Norge? Eller finnes det en norsk nettbutikk et eller annet sted?? Endret 23. mars 2004 av X-c@libR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå