Gå til innhold

Nytt gaming headset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt at koss ur40 + ekstern mic er en god del bedre enn koss r55b. Jeg har koss ur40 og er fornøyd. Veldig god 3d lyd så du hører veldig lett hvor ting hender rundt deg i f.eks cs.

De er dyrere en de jeg titta på, og i tillegg må jeg kjøpe meg en mic.. Jeg har ikke sjekka priser på mic, hmm lurer på hvor mye en brukbar mic koster.. Jeg får titte litt rundt..

Lenke til kommentar
Trust (dårlig) headsettet mitt gikk akkurat til H. så jeg lurer på å bestille det Koss headsettet selv. Har du fått det ennå eller? (Digg med 2.4m kabel også).

Vurderer sterkt å kjøpe det! Men får ikke lønning før den 25. så må vente til tirsdag neste uke med å bestille.. Men det blir nok det koss headsetet jeg kjøper ja.

Lenke til kommentar

Det beste headsettet innenfor gameing er uten tvil Plantronics DSP-500, som forøvrig SK bruker. Prisen er meget høy, men da er også lydkvaliteten det samme. Et anbefalt sted å kjøpe det fra er Indiweb. Du vil gjøre lurt i å spare opp litt mer penger for deretter å kjøpe Plantronics. Du vil merke stor forskjell hvis du legger til noen hundrelapper når du skal kjøpe headset.

Lenke til kommentar
Det beste headsettet innenfor gameing er uten tvil Plantronics DSP-500, som forøvrig SK bruker. Prisen er meget høy, men da er også lydkvaliteten det samme. Et anbefalt sted å kjøpe det fra er Indiweb. Du vil gjøre lurt i å spare opp litt mer penger for deretter å kjøpe Plantronics. Du vil merke stor forskjell hvis du legger til noen hundrelapper når du skal kjøpe headset.

Plantronics er nok bra, men jeg kan ikke akkurat anbefale USB headset. Jeg har et Labtec USB headset som bare ble liggende pga manglende EAX og annet fancy greier som du har når du kjører lyden gjennom lydkortet. Jeg spiller en del Battlefield og der var headsettet nesten ubrukelig fordi det var umulig å høre hvor fienden var, fikk ikke aktivert "Hardware acceleration" i oppsettet...Med et "vanlig" headset som er koblet til lydkortet klarer jeg f.eks å sikte mot fly før de kommer til syne over et fjell, noe som var umulig med Labtec headsettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...