Straits Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg et nytt headset! (dvs. med mic) Har sett litt på disse http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSR55B Er det noen som har erfaringer med dem, eller har noen anbefalinger om hvilket headset jeg bør kjøpe..? Prisen bør være akseptabel, (opptil 600, helst under) Etter å ha lest litt om Koss UR40 så har jeg ombestemt meg, jeg kommer til å gå for P Audio90, det jeg lurer på er om jeg må bestille direkte fra plantronics Norge, eller om det finnes noen norske nett butikker som jeg kan bestille fra?? Endret 23. mars 2004 av X-c@libR Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 eg har ikkje prøvd nokon av dei. men eg vil anbefale headset fra koss. dei er veldig bra. eg har eit sjølv (uten mic) og er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Men jeg gidder ikke kjøpe meg en separat mic.. Men det ser jo veldig bra ut da.. Og det skal brukes primært til å spille cs, sammt musikk.. Bør ha litt bass.. men akkuart når det gjelder lyd er jeg på amatør stadiet Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg skal kjøpe meg et nytt headset! (dvs. med mic)Har sett litt på disse http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSR55B Er det noen som har erfaringer med dem, eller har noen anbefalinger om hvilket headset jeg bør kjøpe..? Prisen bør være akseptabel, (opptil 600, helst under) Er ganske sikker på at dette er et godt kjøp, jeg har sjelden sett dårlige produkter fra Koss. Personlig bruker jeg et headset fra Trust (et merke jeg ellers har dårlig erfaring med), husker ikke helt modellnavn. Jeg synes settet jeg bruker fra Trust er meget godt, OK mikrofon og meget bra bass. betalte det samme for det jeg bruker som det du ga link til fra Koss. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Koss er veldig bra. Og det headsettet hadde en akseptabel pris. Selv kjører jeg Logitech fordi mamma ikke har peiling på headsett og ejg ikke akkurat kan si nei til noe jeg får i julegave :/ Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har hørt at koss ur40 + ekstern mic er en god del bedre enn koss r55b. Jeg har koss ur40 og er fornøyd. Veldig god 3d lyd så du hører veldig lett hvor ting hender rundt deg i f.eks cs. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har hørt at koss ur40 + ekstern mic er en god del bedre enn koss r55b. Jeg har koss ur40 og er fornøyd. Veldig god 3d lyd så du hører veldig lett hvor ting hender rundt deg i f.eks cs. De er dyrere en de jeg titta på, og i tillegg må jeg kjøpe meg en mic.. Jeg har ikke sjekka priser på mic, hmm lurer på hvor mye en brukbar mic koster.. Jeg får titte litt rundt.. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Trust (dårlig) headsettet mitt gikk akkurat til H. så jeg lurer på å bestille det Koss headsettet selv. Har du fått det ennå eller? (Digg med 2.4m kabel også). Lenke til kommentar
Straits Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Trust (dårlig) headsettet mitt gikk akkurat til H. så jeg lurer på å bestille det Koss headsettet selv. Har du fått det ennå eller? (Digg med 2.4m kabel også). Vurderer sterkt å kjøpe det! Men får ikke lønning før den 25. så må vente til tirsdag neste uke med å bestille.. Men det blir nok det koss headsetet jeg kjøper ja. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det beste headsettet innenfor gameing er uten tvil Plantronics DSP-500, som forøvrig SK bruker. Prisen er meget høy, men da er også lydkvaliteten det samme. Et anbefalt sted å kjøpe det fra er Indiweb. Du vil gjøre lurt i å spare opp litt mer penger for deretter å kjøpe Plantronics. Du vil merke stor forskjell hvis du legger til noen hundrelapper når du skal kjøpe headset. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det beste headsettet innenfor gameing er uten tvil Plantronics DSP-500, som forøvrig SK bruker. Mulig jeg er litt treig her... SK, hva er det? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Salte kameler? dunno Sikkert en eller anne klan av noe slag(sekt!) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 jeg lurer på hvilke jeg skal ta av disse jeg og. koss r55b eller ur-40?? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har ihvertfall bestilt r55 headsettet. Får se om det duger... Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har KOSS r55b. Er storfornøyd Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har KOSS r55b.Er storfornøyd Lenke til kommentar
EmpiZ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 eg har r55b er veldig fornøyd Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det beste headsettet innenfor gameing er uten tvil Plantronics DSP-500, som forøvrig SK bruker. Mulig jeg er litt treig her... SK, hva er det? SK er en forkortelse for klanen Shroet Kommando som er en svensk klan. de har også et unreal-lag og et tysk cs lag. hjemmeside: http://www.shroet.com Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 2 venner av meg hadde slike, men kasta de fordi de var dårlige, og gikk i stygger rimelig fort. De har nå plantronics audio 90... Jeg bestilte meg koss ur40 i går. Lenke til kommentar
dakri Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det beste headsettet innenfor gameing er uten tvil Plantronics DSP-500, som forøvrig SK bruker. Prisen er meget høy, men da er også lydkvaliteten det samme. Et anbefalt sted å kjøpe det fra er Indiweb. Du vil gjøre lurt i å spare opp litt mer penger for deretter å kjøpe Plantronics. Du vil merke stor forskjell hvis du legger til noen hundrelapper når du skal kjøpe headset. Plantronics er nok bra, men jeg kan ikke akkurat anbefale USB headset. Jeg har et Labtec USB headset som bare ble liggende pga manglende EAX og annet fancy greier som du har når du kjører lyden gjennom lydkortet. Jeg spiller en del Battlefield og der var headsettet nesten ubrukelig fordi det var umulig å høre hvor fienden var, fikk ikke aktivert "Hardware acceleration" i oppsettet...Med et "vanlig" headset som er koblet til lydkortet klarer jeg f.eks å sikte mot fly før de kommer til syne over et fjell, noe som var umulig med Labtec headsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå