Joachim_F Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ascaron har akkurat gitt ut en engelskspråklig demo av det kommende rollespillet Sacred, som skulle appellere til tilhengere av spill som Diablo og Divine Divinity. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Stilig, da har jeg noe å gjøre i kveld også Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Artig, er den engelske demoen den samme som den tyske?(utenom språket da) Selv om det uansett blir morro og spille det og[/] forstå hva som skjer hadde det vert morro med litt nytt innhold også. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Noen synspunkter om demoen? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Noen synspunkter om demoen? Jeg likte ikke denne altfor mye..er vel kanskje ikke den største fan av denne typen spill..men fikk ikke lyst til å spille dette spillet mer etter å ha testet demoen Endret 22. februar 2004 av San_Lopez Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 JaaaaAA! TAKK! ble så vannvittig irritert over at den var på tysk etter at jeg hadde fått den ned.. Grrrrrrr! Så thanks guys, denne her skal prøves. Det er verdt et forsøk, selv om det virket ganske dårlig Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ble ikke heeeelt overbevist nei. Tror det er bedre å vente på Beyond Divinity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg